![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() tässä asiassa on kyllä pakko kompata tota SÄHKÖARSKAn kommettia..useiden puhallus vaivojen (asikkaiden) syyksi paljastunut jonkun vaihtaman tarvike mallin siipien lyhyys(ei istu koteloon oikein). JA on tullut muutama tarvikemalli vastaan semmoisiakin missä on pitänyt pistokkeen karvat vaihtaa toisinpäin kun on pyörinyt väärin päin ![]() oikea suuntahan on siis niin että sylinteri imee sisäpuoleltaan ja poistaa ulospäin.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun niitä puhaltimen siipiä katsoi ja mietti muutamaan kertaan, niin selvisi että siipien asento ei ole paras mahdollinen tuottamaan ilmaa tarpeeksi hyvin. Alkuperäisessä on varmasti siipien asento erilainen ja ilman tuotto parempi. Muutosta tuli toki, nyt puhaltaa kakkosnopeudella saman mitä aiemmin täysillä mutta parempikin saisi olla. Jos siivet olisivat vähän eri kulmassa eli ottavammat, niin imu olisi parempi keskeltä. Mutta nyt mennään näillä, eli kiitoksia ! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ne on noi tarvike osat monesti täyttä kuraa mutta pakko vaan köyhän koittaa säästä ja taas meni vikaan
![]() mutta hyvä että selvis. ja katoithan sen sylinterin myös nimen omaan sopivaksi pituus suunnassa yleensä ne tarvikemallin sylinterit/siis siivet) on puoli sentiä lyhyet koteloon eikä asetu tiiviisti kotelon reunaan ja se riittää siihen että puhallusteho heikkenee radikaalisti. ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vielä tarkentava tyhmä kysymys eli pyörikö se vika suuntaan a. Siihen koteloon nähden vai b. Siihen ropeliin nähden vai, c. Molempiin nähden?
Itellä kun yhessä äksidentissä silppuuntui sekä Bertasta lämppärin ropeli ja omat nakit, sormet onneksi vähemmin, ja siihen piti äkkiä ettiä uusi ropeli, ja ainut mikä siihen hätään löytyi oli väärän kätinen,niin se ei myöskään puhkunu juuri mitenkään...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
6.5 turbo diesel ei lämpene | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.06.2010 20:23 |
HJ EI LÄMPENE | SUHARI | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 26.12.2009 12:08 |
Hellan uuni ei lämpene,liedet toimivat? | Chit-Chat | 2 | 18.08.2007 18:30 | |
Hilux D4D ei käy | Rekkules | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.01.2007 21:12 |
Kodinkonekorjaajat: hellan levyt ei lämpene! apua | sippis | Chit-Chat | 16 | 20.04.2006 18:30 |