Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.01.2014, 18:20
Jax_KiBez:n Avatar
Jax_KiBez Jax_KiBez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.12
Sijainti: Pirkkala
Viestit: 179
Perusasetus

Tilasin sensorin, josko saisin tiistai-iltana sen asennettua. En tiedä pitäiskö keksiä joku kaveriks ylhäältä ohjaamaan hylsy kohdilleen, kun huomasin yrittäessäni huvikseen löystää pultteja, että kohdalleen osuminen on todella tuskallista, varsinkin kiinni laitettaessa voin kuvitella kun ei sais pultit pudota reiästä sisään.

__________________
Offipeli: -
Käyttöpeli: E39 BMW 523iA

MMC Mansen Maasturi Club
NORT Noormarkun Offroad Team
BTCF Bimmer Tuning Club Finland
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.01.2014, 22:58
koira koira ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.11
Sijainti: Lappeenranta/Hamari
Viestit: 357
Perusasetus

Vaatii hyviä hermoja cps: n vaihto. Kesällä tuli maastossa vaihdettua itikoiden armoilla. Jos ei muu auta ni käytä pikaliimakikkaa hylsys ja pultis. Ja tsekkaa se johdon reititys, vedä mieluummin kaukana pakosarjasta. Mulla oli tehdasklipseissä kiinni mutta vuotava pakosarja oli sen siitä grillannut.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2014, 05:41
Jax_KiBez:n Avatar
Jax_KiBez Jax_KiBez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.12
Sijainti: Pirkkala
Viestit: 179
Perusasetus

Onko kukaan täällä koittanut laatikon pudotusta kun on hommaan ruvennut, amerikoista kantautui, että helpottais jos kannatinpalkin irroittais ja tunkilla pudottais laatikkoa pari tuumaa, ei vaan viitsi ruveta tuohon ellei siitä ihan oikeasti ole paljon apua.
__________________
Offipeli: -
Käyttöpeli: E39 BMW 523iA

MMC Mansen Maasturi Club
NORT Noormarkun Offroad Team
BTCF Bimmer Tuning Club Finland
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2014, 09:22
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Viestit: 1.306
Perusasetus

kaveri mukaan, keula ylös reilusti ja hyvä tyyny niskan alle, näin vaihtui omassa, ei tartte/kannata laatikkoa tiputella.
__________________
Mouho Motorsport
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.01.2014, 10:02
koira koira ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.11
Sijainti: Lappeenranta/Hamari
Viestit: 357
Perusasetus

Juu, onnistuu ilman tiputusta, ainakin pienillä kätösillä. Etsii oikean työasennon ni kyl se siitä. Jatkoja tarvii reilusti, sinne palkille asti tai jopa sen taakse.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.01.2014, 15:17
Jax_KiBez:n Avatar
Jax_KiBez Jax_KiBez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.12
Sijainti: Pirkkala
Viestit: 179
Perusasetus

Sanokaas mitä olette mieltä, parin "mekaanikon" kanssa juttelin tossa, ja ne mietti että voiko muka anturi lopettaa ihan naks vaan toimintansa. Kun tosiaan ei aikasemmin mitään ongelmia käynnissä. Ja yhtäkkiä vaan kipinä pois kesken ajon, kerkesin käynnistyksen jälkeen ajamaan 100m ennenkuin vain sammui, eikä käynnistynyt enää.

Onko autossa mitään sulakkeita missään tai releitä joka ohjaa varsinaista sytytystä. Voisin vielä ennen anturin saantia tutkia.
__________________
Offipeli: -
Käyttöpeli: E39 BMW 523iA

MMC Mansen Maasturi Club
NORT Noormarkun Offroad Team
BTCF Bimmer Tuning Club Finland
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.01.2014, 18:58
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.826
Talking

Kyllä mä ainakin ylä kautta sen kampiakselin asento tunnistimen vaihdoin.aika ahdas ja hankala mutta onnistui tosin mitään hyötyä tästä ei ollut.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.01.2014, 21:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jax_KiBez Näytä viesti
Sanokaas mitä olette mieltä, parin "mekaanikon" kanssa juttelin tossa, ja ne mietti että voiko muka anturi lopettaa ihan naks vaan toimintansa. Kun tosiaan ei aikasemmin mitään ongelmia käynnissä. Ja yhtäkkiä vaan kipinä pois kesken ajon, kerkesin käynnistyksen jälkeen ajamaan 100m ennenkuin vain sammui, eikä käynnistynyt enää.

Onko autossa mitään sulakkeita missään tai releitä joka ohjaa varsinaista sytytystä. Voisin vielä ennen anturin saantia tutkia.
Kyllä se voi kerrasta kuolla. Minulla on siitä 4.0 koneen kanssa parin kerran kokemus. Ekalla kerralla tulin töihin, ei ikinä missään vaiheessa ollut mitään ongelmia. Töistä lähtiessä ei yrittänytkään herätä. Toisella kertaa sammui pihaan, ainakin paikka oli parempi kun työkalut vieressä ja viimeiset metrit pystyi työntämään perille

Niin juu, hajosi kyllä joskus Opelistakin vastaavalla tavalla kampuran tunnistin, eli toimi ihan täysin, töistä lähtiessä kuollut.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
cherokee xj -90 ei käynnisty garpo Tekniikka & Jutustelu 29 25.02.2014 14:31
Myyty Jeep XJ 4.0 Renix muuris O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 06.09.2013 12:44
Myyty Jeep Cherokee 4.0 Renix ohjainlaite. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.01.2013 08:21
XJ ei starttaa Killman Tekniikka & Jutustelu 3 02.10.2005 13:58
Ei starttaa ! Yleiset 8 12.06.2004 11:45


Sivu luotu: 23:48 (GMT +2).