![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Oonkohan kysyny tätä ennen, varmaan mutta pikku kekkulissa (niin nytkin), no ei muista. Olikos olemassa paprua, että sais ln65 luxukseen 33:set alle ja otteeseen??? 110:iin oon vastaavia lappuja nähnykkin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vastaus: Ei saa, tossa eka hakutulos aiheesta: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=88542 |
|
|||
|
|||
![]() höpöstelyä hiluksista.
Terve,
Piti itsekkin liittyä tänne offisällien joukkoon kun nyt reipas ppuolivuotta tullu ajeltu hiluksilla, nyt kuitenkin olen ruvennut tarkkailemaan polttoaineen kulutusta ja omasta mielestäni se on kohtuuton.... tuntuu että purkki imee sen 13-15l sataselle vaikka tulee ajeltua oikeastaan vaan matkaajoa ja vähän pienempiä teitä mettäkoneelle, usein tyhjänä,semmoista tasaista 90-95vauhtia... Kertokaapa herrat omia kulutuslukemianne hilukseista. Ja tuo omani on tosiaan -99 2,4td ajettu 170tkm. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Leipää antaessa kyllä huomaa, että syöttöjä ei ole ihan täysille tuosta kotterosta ruuvattu. Eipä toisaalta työnnä mustaa savuakaan kiihdyttäessä. Renkaat on 31 X 10,5 tuumaiset. Jarrut eivät laahaa, lastia on päivittäin sadasta kahteensataa kiloa lavalla. |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on LN170 Vm.2000 ajettu 200 000km. vakiokumeilla köröttelymaantienopeudessa menee 8l/100km ja kaupungissa talvella 12l/100km. ja nytte alla 31/10,5 allterrain kumit ja menee varmaan litran enemmän kumpaakin. Muuten vakio vehje ja kovasti huollettu.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hiluxin kone on pikkukörettelyyn ihan hyvä ja lämpeää nopeasti. D4D koneet varmaankin pidempään matkaan parempia. Jos Hiluxilla haluaa päästä johonkin 8 litraan, pitää renkaisiin laittaa mielellään reilusti painetta ainakin jos ne on vähänkään vakiota isommat ja körötellä rekkanopeutta. |
|
|||
|
|||
![]()
tulee kyllä itse ajeltua melkein aina navat kiinni... liekö silläkin litran-parin kulutus lisäys... ilmansuodatin tuli nyt vaihdettua (entinen aivan tukossa). Renkaat on 31 10.5 .... pitääkin ruveta samantien katsomaan vielä rengaspaineet ja ettei vaan jarrut laahaa! kyllähän tuo 2,4 on janoisempi kun uudemmat d4d koneet, mutta jokainen on myös sanonut että kyllä se 2,4 on paljon kestävempikin!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla tuolle kulkineelle (-00, LN170, ~270tkm, vakiorinkulat 205-16" alla) soppaa maistuu 10L(±1L)/100km kesät talvet samantyypisellä ajelulla eikä kulutus oo paljon heilahtanu tuosta kärrynkään kanssa (~600-700kg kuorma). EDIT: Tulipa mieleen että jos napalukot on kiinni niin se kyllä nostaa vähän kulutusta, kun pyöritellään turhaa massaa... Viimeksi muokannut TAA1000 : 17.09.2013 12:15 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Orkkisrenkailla matka-ajossa pääsi 80 vauhdilla alle 9 kulutukseen. |
|
||||
|
||||
![]()
Oma -98 2.4TD ja 31" alla, maantiellä menee alle kympin ja sekalaisessa pikkasen yli. Kesät talvet sama menee.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |