![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1901
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Huomena hakia vielä uudet jarrukengät ku vanhat oli kulahtaneet jo melko ohuiksi. Kiitoksia vaan asiallisista neuvoista kaikille niitä antaneille. ![]() |
#1902
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaas viisaimmat mikä vaivaa vm.2002 hilua.Mittariston merkkivalot vilkkui alkuun pari viikkoa ja sitten rupesi palamaan koko ajan,laturi vaihtoon ei vaikustusta "joulukuusi ilmiöön".Polttoaine mittari laskeutuu nolliin kun lattaa perävaununpistokkeen kiinni ja kun sen irrtottaan nousee heti normaaliksi,ja nyt ei pelaaa enään ollenkaa vaan makaa väkevästi E:n alapuolella.
|
#1903
|
|||
|
|||
![]()
Hiluksin takajousipakat alkaa olemaan finaalissa, seuraavat saisi olla hieman korottavat lisälehdelliset pakat.
Mitkä olisi hinta/laatu suhteeltaan osoittautuneet hyviksi koetuiksi? ![]() |
#1904
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itsellä ainakin toimi |
#1905
|
||||
|
||||
![]()
Vaikka itellä onkin runneri, niin täällä vois joku antaa vinkkiä, miten ton jakolaatikon kannakepalkin vois hoidella fiksummaksi? jatkuvasti kasvaa joku kanto pakoputken ja kannakepalkin väliin. Panssaroidaanko koko pohja pulkaksi? Nostetaanko koria ja rälläköidään palkkia ylemmäs? Muuta, mitä?
(kiertääkös muuten toi pakoputki 110:ssa edes etukardaanin ali?) |
#1906
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#1907
|
||||
|
||||
![]()
Olisiko kellään kuvaa 2lt:n orkkis turbon öljyn lähdöstä koneen puolelta? Mitä kaikkea tippuu niskaan kun irrottaa kopan jossa öljynsuodatin on kiinni? Pitäisi ottaa irti ja porata reikä ja tehdä kierteet.
![]() |
#1908
|
|||
|
|||
![]()
2l2:sen jälki turbottaneet. Mistä olette ottanee öljynpaineen turbolla mihin olette kytkeneet paluuputken??
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
#1909
|
||||
|
||||
![]()
Ei tarvitse kuvia enään. Varastin öljyntulon laturin alipainepumpun tulosta tupla banjolla. Hieman tuotti vaikeuksia löytää pultti ilman tilaamista. Vinkkinä voisi sanoa prätkäliikkeet. Niiltä loytyy tuplia 10x1.25 ihan hyllystä.
![]() Mikok: Öljynryöstolaippa (mistä löytyy hiluxiin sopiva?),Alipainepumpun linja,Öljynpaineanturin reikä t-haaralla.(haaran tukeminen hyvin) Riippuu pitkälti millä liittimellä on turbolle menevä putki. Paluulle tein itse hitsaamalla öljypohjan yläreunaan 20mm putken pätkästä niin ei ainakaan ahdista. Öljypinnan yläpuolelle. Siinä varmaan ne helpoimmat. ![]() |
#1910
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
hox hei oliko tietoo? oisko joku purkanut risukeulan etuperää onko siellä krymppiholkkia ollenkaan? |
#1911
|
|||
|
|||
![]()
niin itsekkin ajattelin että öljypohjaan se on vissiin laitettava. Mietiskelin vaan että missä korkeudesssa öljy normaalisti velloo pohjassa. Ettei se vaan kallistellessa tuki oljyn vapaata paluuta?? Turbo koneessa lähtö on kuitenkin lohkon puollella. Siihen valuun on vaan aika haasteellista tehdä niin isoa reikää ainkaan käsivaraisesti.
Samaten siinä on oma lahtönsä turbon paine voitelulle öljyjalassa. Sen kierteen tekeminen nyt ei mahdoton ole jos haluaisi sen siihen kierteyttää. Mikäli sikäli öljykanavat kulkevat samaa rataa kuin turbossa. Silmämääräisesti ainkain aika saman näköinen jalusta. Minkä kokoista cuuleri olette mahduttaneet vakio puskurin ja maskin taakse?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
#1912
|
||||
|
||||
![]()
Öljypohjan kun iroittaa niin näkee hyvin tikun korkeuden. Mahdollisimman ylös tietenkin kannattaa laittaa. Jos nyt kauemmin on auto aivan kallellaan,niin saattaa tietysti hieman nostaa putkessa. Ensin ajattelin tehdä kierteet juuri alkuperäisen lähdön kohtaan josta turbolle öljyt,mutta turbo kumminkin vaihtuu isompaan kohta,niin tein ilman mitään poraamista. Rupesi jo sen verran ottamaan päähän porata ja kierteyttää 2L koneeseen 2LT:n pakosarjalle reijät rautaseen kanteen sen ollessa vielä koneessa kiinni.
![]() |
#1913
|
|||
|
|||
![]() neuvoja!!
Hävis tollasesta ln65 hilusta takavalot ja pakkivalot! Mistä päin alan vikaa ettimään. Missä on niiden sulake? Oon kattonu kaikki sulakkeet mitä vaan oon löytäny ja kaikki on ollu ehjiä
|
#1914
|
||||
|
||||
![]()
Kurkannu jo kuskin jalkatilasta kojelaudan alta?
|
#1915
|
|||
|
|||
![]()
Joo sen sulake boksin kävin läpi ja sit konehuoneesta sen toisen sulakerasian.e
|
#1916
|
||||
|
||||
![]()
Jos kaikki liittimet takaa käyty läpi ja ei hapettumaa,niin kuskin jalkatilassa maton alla on vielä yksi jatkoliitin. Sen jälkeen on vain suoraan johtimet taakse asti. Mittaa vaikka siitä liittimestä tuleeko siihen asti mitään vai onko siinäkin mykkä.
|
#1917
|
|||
|
|||
![]()
Elikkäs. Pakkivalon vika oli siinä liittimessä. Mut takavaloille ei tuu virta siihen saakka. Tietäskö joku kertoo tarkan paikan takavalojen sulakkeelle. Tai jotain muuta neuvoo...
|
#1918
|
||||
|
||||
![]() KDN 170
Mikä mötikkä asennettu kytkimen pää- ja työsylinterinväliin, en ole ennen nähnyt? Voiko poistaa, vai mistä mahtaa johtua ko. hiluxin kytkimen toisaikainen toimimattomuus, molemmat tarkastettu?
|
#1919
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta löytyy juttua vähän aikaisemmin, "keventäjä" tavallaan.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=111821
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 Viimeksi muokannut karisa : 04.08.2013 10:10 |
#1920
|
||||
|
||||
![]()
saakos ln110 jakiksen sovitettua nl170
vai saakos jostain välityksiä tohon 170laaitkkoon |
#1921
|
|||
|
|||
![]()
minulla on -08 ihan vakio hilux ilman mitään maastohärpäkkeitä ja aattelin laittaa siihen syksyn metsäkeleille all terrainit. minkähän kokoiset siihen voisi laittaa vai pitääkö mennä ihan rekisteriotteessa mainitun mukaan ?
|
#1922
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis hilix LN110 mallissa sellanen ongelma kun ajoin sen tossa joku aika takaperin monttuun sillai että pelkastään apukuskin puoleinen rengas meni sinne monttuun ja heitti renkaant sillai linkkuun että kaikki kääntyi oikealle. Ja tottakai siinä meni auraukset vituiksi mutta ei se vielä ongelma vaan hillitön camber kulma, sieltä camber säädöstä ei saa rengasta suoraksi joten olisko ehdotuksia mikä olis vääntyny kun mitään selviä vääntymisen merkkejä ei näy ja mitä tarvis vaihtaa?
|
#1923
|
||||
|
||||
![]()
Tossa olis tohon camber juttuun liittyen parit kuvat siitä ks. autosta
|
#1924
|
|||
|
|||
![]()
Vertaa noita ylä ja alapallon kiinnityksien kulmia vaikka toiseen puoleen? Sit jos on ok nii eti rungosta vääntymisen merkkejä tukivarsien vierestä. Miula väänty 170 korisesta runko kun talvella lipsahti ojaan noin 30km/h vauhdista. Muistaakseni alatukivarren kiinnityskorvakon vierestä.
__________________
Emmie tiiä |
#1925
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |