![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() ApuvaKertokee millaisella et:llä olevat vanteet käy 2010 mallin hiluxiin... -44 ei mitään mahdollisuuksia.. Että mikä on minimi et ???
|
|
|||
|
|||
![]() Hilux ja 235/85R16 rekisteriin
Terve,
Tarvinko jotain paperia jossa esimerkiksi kerrotaan että Toyota Hilux löytyy renkailla 265/65R17 joka vastaa 30,6 tuumaa kun itsellä nyt 31,7 tuumaiset. Kun otteessa on 205R16C joka on vain 29 tuumainen niin silloin minulla on yli 51mm suuremmat nyt. Vai onko konttoreissa lista maksimi koosta kaikille autoille? T, Mikael |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
32x11,5x15 on suurin koko minkä saa katsastusmiehen mukaan leimattua Hiluksiin. |
|
|||
|
|||
![]()
Ei mennyt muutoskatsastuksesta läpi 235/85R16 renkailla. Auto 2011 Hilux DLX ja syy on etä tyyppihyväksynnnässä on vain 205R16C.
Kävin Toyotalla ja soitin maahantuojalle mutta eivät he voineet auttaa. -Mikael |
|
|||
|
|||
![]()
Mites muilla näyttää ln110 hilussa lämpömittari? Mulla ei nouse ku 1/4 mittari vaikka miten kauan ajelee, normaalia? Lämmintä kuiteskin puhaltaa sisälle.
Toinen kysymys ois mittariston ja lämmönsäätö paneelin polttimoista. Merkkivalot on mittaristossa varmaankin t5, ja taustavalot t10? Entäs tuo lämmönsäätöpaneeli? Osaisko joku sanoa montako polttimoa tarvii olla jos vaihtaa nuo taustavalon polttimot ja lämmöntäästöpaneeliin kans? |
|
|||
|
|||
![]()
Itellä on kans LN110 hilu ja lämmöt nousee aina siihen hieman vajaaseen puoleenväliin.
Kertaakaan ei oo yli puolenvälin mennyt vaikka tulee mettällä käytyä ja kone saa aika ajoin hieman kaasuakin. |
|
|||
|
|||
![]()
Odotan vielä Artic Trucksilta vastausta. Onko täällä kiertänyt joku dokumentii jota vois näyttää katsastusmiehelle?
Mun K1 katsastusmies sanoi vaan että hän seuraa tyyppihyväksynnän rengaskoko ja siitä sitten maksimi 51mm. Ja näin tekisin itse ellei ole mitään muuta mistä katsoa. Mutta SR malli saa 265/65R17 renkailla ja haluaisin sellainen todistus että ne on myös minun Hiluxiin tyyppihyväksytyt. Ja missä lukee että 33x11,5x15 pitäis mennä läpi hiluxille? Mistä katsastusmies voi lukea sitä mustaa valkoisella? -Mikael |
|
|||
|
|||
![]()
33" renkaasta ei ole tietoa mutta 32" rengas kelpaa,, (15" kokoluokassa) en tiedä mitä kirjaa tutki ukko konttorilla kun oman auton käytin muutosleimalla, tuo on kyllä 170 koppainen, uudemmissa voi olla jotakin konkeloita eri tavalla.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mun katsastumies oli vaan tietokoneen äärellä ja veikkaan että ainoa mitä tukti oli mun tyyppihyväksyntä ja siinä vain 205R16C.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä tuon 170 koppasen saa 33 renkaillekkin leimattua tuossa 15 tuuman kokoluokassa.
|
|
|||
|
|||
![]()
+30 on vakio et luku. Eli levittävimmillään +15 laillinen on maksimi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |