![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vähän liippaa aihetta niin mitkä on ne ensimmäiset oireet kun 2.0 tdi dsg:n kaksoismassavauhtipyörä alkaa hajoamaan vai hajoaako kerrasta?
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Lak Lak Lak... ääni tyhjäkäynnillä. Ei hajoa kerrasta.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() DSG-laatikon kestävyys?
Sorry, topiikin lainauksesta
![]() Siis noita VAG- konsernin Postiautoja taannoin huollin, siis "monimerkkikorjaamossa". Ja nuo dsg- tuplakytkin laatikot tarvitsi vain öljynvaihtoja. Ja saivat varmasti "tassua-" kun jarruromuja piti vaihtaa "1/2 kuntoisena" pois, kun seuraava huolto kaukana.... Toki nuo Postin jakelu autot eivät ole niitä "HiPo" malleja, mutta kun sivusta katsonut, niin jarruvalot syttyy n. 0,5 sekunttia täyskaasusta..... ja päin vastoin. Siis onko noissa normaali ajossa olevissa VAG dsg/1,9-2.0 tdi cd ongelmia kestävyyden suhteen? Sen tiedän, "että pappa peruutti asuntovaunua varttitunnin nurmikolla varovasti pintakaasulla" poltti kytkimen. Posti pate/pirkko ei syyllisty k.o ryömittämiseen ![]() Nimittäin nuo skeidan dsg:t olis varteen otettava valinta, jos pitäisi ajaa halvalla? normi työmatkaa/matkaa. (siis jos ei tarvi rempata, huolto tuohon dsg:n on "hintavaa", jos tekee ohjelman mukaan, mutta haluaa ajaa yhdellä jalalla) |
#4
|
|||
|
|||
![]()
En tiedä mutta mitä olen kuullut niin ongelma asuu nimenomaa yhdistelmässä TDi+DSG...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oon toki päättäny jo kauan sitten pysytellä erossa ton lafkan (VAG) tuotteista. Vaikka onhan tuo isäukko paukutellu jo yht. n. 400 tkm kahella eri 1.9 TDI Golffilla (-98 ja -03) ilman isompia murheita. Nyt oli tosin vaihtanu laturin hihnapyörän, siinä kun on sisäänrakennettu vapaakytkin mikä alko rallattamaan. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ei se kaksoismassan vaihto ole siihen dsg askiin sen kummosempi ku manuaaliinkaan. Ensimmäinen oire hajoamisesta on terävä kolahdus sammutettaessa. Sen jälkeen rupeaa pikkuhiljaa kalisemaan niin että varmasti huomaa jonkun olevan vialla.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Sillä kyselin ku rouvan auton mittarissa hiukan vajaa 200tkm ja ajeltiin sillä tässä 1000 kilsan kesälomamatka niin kone alko käymään epätasasesti. Eli kun auto käy tyhjäkäyntiä niin tuntee penkissä istuessa sellasen hytkymisen. En ole aiemmin tällasta hoksannu ja ensimmäisenä mieleen tuli se vauhtipyörä...
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Pumppari 1,9 (AVF) kulkenut 505 tkm ,suurin osa tieajoa ja kulkee edelleen. Laturi vaihdettu 310 tkm kohdalla ja kytkin piti vaihtaa 485 tkm kohdalla.Siinä suurimmat rempat. Sitä ns. juuttuvasiipistä kierukkaakaan ei ole puhdistettu kertaakaan muuten kuin oikealla nilkalla
![]() Nyt hommattu toiseksi 2,0 BiTdi Amarokin kuosissa, saas nähä oisko yhtä kestävä paketti. Mutta summasummaarum, kyllä olen tullut siihen tulokseen, että kun paljon tieajoa, polttelee välillä karstoja ja kunnon öljyt oikealla huoltovälillä, niin koneetkin kestää! |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään vw transporter 4x4 98 2.5 tdi "power diesel" | toyota4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.11.2010 12:03 |
Myyty /myös vaihtoa vw jetta "91" 1.8i flair | kaistapää | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 30.03.2010 14:20 |
2l- koneen huohotus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.10.2007 23:05 | |
koneen huohotus pakoputkeen.... | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 25.04.2006 18:17 |