![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kiitoksia vastauksista! Ja pahoittelut kun piti väänrää rautalangasta ei ole tullut noiden luokkien kanssa aiemmin touhuttua... Otteessa ei ole merkintää nopeusrajoituksesta eikä inssi sitä vaatinut. Voiko poliisi vedota siihen, että minun olisi itse pitänyt selvittää tuollainen nopeusrajoitusasia? Taidan jättää lätkän kiinnittämättä
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jep, ratsiassa tuo lätkä on niitä "se pittee tiettee!" -juttuja. Kaverillakin oli vani vasta maalattu uusiksi, eikä vielä ollu uutta lätkää takaluukussa, niin emäntänsä pysäyttivät kauppareissulla ja kirjottivat sakot, vaikka emäntä oli kuinka huuli pyöreenä :P
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runner huoltoautoksi? | vilmur | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 15.12.2014 23:07 |
| TuontiPajero huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.11.2007 19:57 | |
| Hdj-80 huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.12.2006 11:52 | |
| Huoltoautoksi | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2006 14:10 |
| Tuontiauton rekisteröinnistä | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.05.2005 20:42 |