Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2010, 17:49
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kiitoksia vastauksista! Ja pahoittelut kun piti väänrää rautalangasta ei ole tullut noiden luokkien kanssa aiemmin touhuttua...

Otteessa ei ole merkintää nopeusrajoituksesta eikä inssi sitä vaatinut. Voiko poliisi vedota siihen, että minun olisi itse pitänyt selvittää tuollainen nopeusrajoitusasia? Taidan jättää lätkän kiinnittämättä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2010, 18:27
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Jep, ratsiassa tuo lätkä on niitä "se pittee tiettee!" -juttuja. Kaverillakin oli vani vasta maalattu uusiksi, eikä vielä ollu uutta lätkää takaluukussa, niin emäntänsä pysäyttivät kauppareissulla ja kirjottivat sakot, vaikka emäntä oli kuinka huuli pyöreenä :P
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runner huoltoautoksi? vilmur Tekniikka & Jutustelu 16 15.12.2014 23:07
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
Tuontiauton rekisteröinnistä BeGe Tekniikka & Jutustelu 5 31.05.2005 20:42


Sivu luotu: 12:14 (GMT +2).