Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2013, 22:44
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Onko minkälaisia kokemuksia tullut tuosta Kaiser lukosta?
Tällä hetkellä ei vielä mitään moitittavaa. Hienosti toimii maastossa... edellisessä Pajerossa oli arbbi edessä ja huomattavan paljon pehmeämmin kulkee tällä kaiserilla kun sallii kurveissa ojissa jne jomman kumman pyörän pyöriä nopeammin kuin kardaanin antama veto, mutta ei hitaammin. Maasto-olosuhteissa kääntämiset sun muut notkeampaa kuin arbilla. Tiellä nelivedolla tottakai laajempi kääntösäde kuin lukottomana, mutta kuitenkin aika jyrkkään saa kääntää että edes alkaa paukuttaan. Kesäaikaan ei ongelmaa ku piki ja sorateitä ajetaan kaksvedolla navat auki. Talvitestit tekemättä mutta arveluttaa kyllä nelivetoa tiekäytössä käyttää talvella. Itellä on hyvät nastakumit talveksi ja ajelin niillä viimetalvenki kaksvedolla joten ei mulle ongelma tämäkään. Jos ajelet samoilla renkailla kesät talvet niin testaamatta tuntus että vois olla aika arvaamaton. En vielä suosittele ennenkuin kokeilen. Kaikenkaikkiaan olen erittäin tyytyväinen kaiseriin maastossa ne ennen toivottomat paikat Pajerolle ylittyy nyt huomaamattomasti etulukon ansiosta ja akut ja vinssit kiittää Niin ja vielä yks positiivinen asia niin ne perus paikat missä aikasemmin tarjosin varmuuden välttämiseksi takalukkoa päälle mennään nyt takanen auki ja kolme pyörää kiskoo.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.01.2014, 08:55
timbe timbe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: ilomantsi
Viestit: 347
Perusasetus

itellä toi gen1 pajero ja meininki ois laittaa taakse noi sierran iskarit ku nissä ois joustoa enemmän ku noissa alkuperäisissä niin mites noi lehti jouset pitääkö ottaa latia pois että joustaa vai onko noi veltostunu tarpeeks. mut mites se etu pää kannattaako sinne rueta iskareita pidempiä hommaamaan. ois meininki laittaa 33kumit ja korin korotusta suunnittelin et 50mm nostas ja etu jouset kiristäs ja taakse soa ja kempin lukko saa nähdä eteneekö minnekkään. eteen ois tarrkoitus tehdä kunnos panssarointi ja jykevä puskuri et saa vähän vauhdin kanssa edetä ku on itellä vähän huono tapa menettää hermot ja sit mennään mikä autosta lähtee.

Viimeksi muokannut timbe : 29.01.2014 09:01
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.01.2014, 08:59
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timbe Näytä viesti
itellä toi gen1 pajero ja meininki ois laittaa taakse noi sierran iskarit ku nissä ois joustoa enemmän ku noissa alkuperäisissä niin mites noi lehti jouset pitääkö ottaa latia pois että joustaa vai onko noi veltostunu tarpeeks. mut mites se etu pää kannattaako sinne rueta iskareita pidempiä hommaamaan. ois meininki laittaa 33kumit ja korin korotusta suunnittelin et 50mm nostas ja etu jouset kiristäs ja taakse soa ja kempin lukko saa nähdä eteneekö minnekkään.
Eiks noi sierran iskarit ole pikkasen hepposet pajeroon?

Itellä sellaset on suikassa..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.01.2014, 09:26
timbe timbe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: ilomantsi
Viestit: 347
Perusasetus

niin se voi olla mut ei minun budjetilla paljon järeempiä pysty hommaamaan jos ei käytettynä löydä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.01.2014, 17:17
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

Kannattaa kokeilla irrottaa iskarin toinen pää ja katsoa että rajoittaako se joustoa. Revolveririiput kyllä lisäs joustoa mutta edelleenkään vakio iskari ei ole joustoa rajoittava tekijä.

Viimeksi muokannut Jartsa 74 : 29.01.2014 17:21
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.01.2014, 20:13
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

Mulla oli (on vieläkin osina) pitkä '87 ja siinä automaattinapalukot hitsattu kiinteiksi,keula ruuvattu "tappiin",molemmat kall.vakaajat pois,ahdonalaista syöttöä riittävästi ja hukkaportti jumissa.Koppaa nostin sen 5cm ja renkaina oli 31" Fediman extreme evot.Lukkoperän olis vielä vaatinu ja enemmän elävyyttä taka-akselille mutta ihan kivasti se noinkin meni.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Valokuva-0039.jpg‎
Views:	517
Size:	251,8 Kt
ID:	45575   Click image for larger version

Name:	Valokuva-0044.jpg‎
Views:	399
Size:	175,1 Kt
ID:	45574   Click image for larger version

Name:	08072011143.jpg‎
Views:	1062
Size:	115,1 Kt
ID:	45576  
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.01.2014, 20:46
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Miten sait pajeron tasaisella kaadettua tai puuttuuko kuvasta jotain?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Remmiahin eli mekaaninen ahin, offi käytössä? opelman Tekniikka & Jutustelu 35 22.04.2011 00:46
eberi offi käytössä Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 04.08.2009 13:27
Vakuutusten hinnat ja toimivuus osilpi Tekniikka & Jutustelu 33 12.03.2008 21:59
Alustan toimivuus ja akselit Tekniikka & Jutustelu 10 08.07.2005 21:02
Arb-lukon toimivuus? Tekniikka & Jutustelu 2 11.03.2004 21:34


Sivu luotu: 00:04 (GMT +2).