![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#30
|
||||
|
||||
|
8.8 ei tarvi vaihtaa kuin vetoakselit ja pyöränlaakerit pesineen jos haluat eteen jotakin muuta kuin D30 ja pulttijaon samaksi kuin edessä. Ok adaptereilla onnistuu mutta sitten akseleiden leveydet on mitä on. Sit kun laitat vielä lukon ja sopivan välityksen niin 8.8 jäikin jäljelle melkein koko akseliputki ja peränkoppa
Miun mielestä rumpujarrullisella kässärilläkään ei tee mitään, joten nehän vaihtuu vetarimuutoksen yhteydessä. Toisaalta eteenkin saisi tehtyä 8.8 akselin lainaamalla esim. D44 kääntöpäät ja yhdistelemällä sopivasti muita osia. Hinnat vaan karkaa näissä muutoksissa. Japanilaiset akselit saattaa olla helpoin tie jos pystyt henkisesti sellaiset Jeeppiisi laittamaan ![]() Perkeleen hankalaa kirjoittaminen vasemmalla kädellä kun oikea kipsissä
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Metsään Daihatsu Ferozalla? Akseli swappi yms. | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.03.2010 09:00 | |
| XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
| M/XJ Cherokeen osaa... | timmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 17.12.2007 09:08 |
| O: XJ Cherokeen taka-akseli stopparit: Ostettu | Killman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.08.2007 20:05 |
| Akseli swappi kavennetulla akselilla | Tuhnu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.05.2007 21:29 |