Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.10.2012, 11:30
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xxpowellxx Näytä viesti
Tässä sairaslomalla oleskellessa on tullut luettua foorumilta sitä sun tätä jeep:stä,viimeset kaks päivää majoittunu täällä

Lukasinkin jostain mitä kannattaa laittaa perää jos kitka ei meinaa pitää,en vaan muista huonostikkaan mitä sinne piti laittaa enkä jaksaisi etsiä tietoa uudestaan kun siihen saattaa mennä seuraavat kaksi päivää.

Sitten jos vielä sais noita teknisiä tietoja autostani niin ei tartteis aina miettiä mikä koskettaa ja mikä ei.

Eli auto on 1992 jeep cherokee 4.0 autom.
Mikä laatikko,perät ja onko kyseessä HO-kone? (HO?)

Sitten noista lämmöistä olikin asiaa aika lailla mutta en saanut päähäni miten on niin suuret erot kuin jollain lämmöt on 80-90 astetta ja jollain se melkein 100 astetta.
Itse kuulun tähän melkein 100 astetta luokkaan,molemmat flektit huutaa eikä lämmöt kyllä laske yhtään vaikka miten laittas kuumaa puhaltamaan.

Noh,ei kait sillä niin väliä ole kunhan ei keitä

Voisko joku vielä laittaa muutaman kuvan pohjan panssaroinnista niin ei tartteis omasta päästä ruveta väsäämään.
kaikkihan ne asiat täsäs ketjussa lukee mutta laiskanläksynä sitten tästä vähän...

helpoin ensin, ei kitkaa tavallaan saa paremmin pitämään millään öljyllä, lisäaineella sen vaan saa toimimaan oikein ilman nyppimistä ja pidennetään sen ikää n.99% http://www.jamant.fi/lslisaaine-cro4318060-p-1429.html

etuakseli on dana 30

ja laatikko aw4, aisin warnerin tekele, sama kun esim vanhoissa tojotan suprissa ja ja ja....

91 tuli H.O koneet, helpoin tapa tunnistaa lienee (heti peräluukun high output tekstin jälkeen ) katsoa netista kuvat renix ja H.O konehuoneista ja katsella kummanko näköinen motti siellä majailee niissä on aika paljon eroja, samoin runkonumeron 10 merkki paljastaa sen oikean valmistusvuoden 92 kun siis on jo h.o koneella.

jakolaatikko, joss kepissä on 2h 4h n ja 4l niin np 231 jakolaatikko, jos taasen löytyy 2h 4 part time, 4 full time, n ja 4 low niin sulla on tasauspyörästöllä (ja kytkettävällä jatkuvalla nelivedolla) oleva np 242 jakolaatikko

taka-akseli dana35, voi olla toki myös chrysler 8.25", d44 saattaa olla sitä kanan hammas tasoa...noita on sekä kitkalukolla että ilman...

pohjapanssarista ei ole laittaa kuvaa muuta omasta tehdastekoisesta...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 20:20 (GMT +2).