Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
väittävät koneen korvien olevan osasyyllinen mutta harkinnassa on myös jouston laittaminen siihen pätkään ennen kattia, mutta sekin putki on valmiiksi niin surkeen näkönen että sietäis löytyä parempi, hyvin tullut lintattua se parista kohtaa...
|
Samaa miettinyt että laittaa pari joustoa tohon offivehkeeseen johonkin pakosarjan jälkeen sopiviin kohtiin, loppupäästä putki kiinteänä pohjaan kiinni

tuskin koneen korvat ihan suoraan on syyllisiä, mutta ne kannatinkumit voi ollakkin.. ei ole ihan tukevimmasta päästä noin painavalle koneelle. Toisaalta jäykemmät sitten täristää ohjaamoon asti vittumaisesti
Pakosarjalta alaslähtevä putki on siitä yhdestä kohtaa lytyssä ihan tehtaan jäljiltä, että vasemman renkaan maksimisisäänjoustossa oik. renkaan ollessa alhaalla banjo/ kardaani ei nappaa putkeen kiinni. Korotetussa vermeessä ei pitäisi tarvita sitä lyttäystä ollenkaan jos on hitusen rajoitettu sisäänjoustoa. Ja riippuuhan se monesta muustakin jutusta kyllä.