Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Jotenkin en ihan helpolla mieltäisi tuollaista swappia helpoksi, kun kaikki miljoona johtoa sisältävät liittimet tuskin käyvät suoraan koneesta/PCM:stä kohdeauton vastaaviin liittimiin. Jos sitten on suoraan muutossarjaa erimerkkisten autojen ja/tai koneiden välillä, niin sitten OK, mutta että pitäs lähteä purkamaan liittimiä ja miettimään mihin mistäkin piuha pitää vetää, niin voipi tulla äitsykkää ikävä...
Ennen tietokoneaikaa kun riitti johdot veden lämpötilalle, öljynpaineelle, puolalle, startti(relee)lle ja laturille, niin homma oli paljon helpompaa. Nyt on sitten kaiken helkkarin asentoanturia, ajonestintä, ilmamäärämittaria, automaattisähkölootan sun mitä piuhoja, jne. niin ei oikein innosta moinen ilman plug-in muutossatseja, mutta niitä siis lienee olemassa...
Mitäs tähän tuumii itse VooDoo Jeep? Sulla on vissiin jo satsit tilattuna, vai...?
|
Jos saan laittaa ton Fordin 5.0L HO moottorin niin siihen tulee Chevyn TH350 automaatti. Elikkä Fordin moottorin ja Chevyn automaatin väliin tulee adapteri jolla ne saadaan yhdistettyä, Chevyn automaatin ja Jeepin jakolaatikon väliin tulee myös adapteri jotka löytyy myös tuolta
http://www.advanceadapters.com/.
Sähkötyöt jätän kaverille joka osaa nää hommat täysin, eli ei tuu plug-in muutossarjoja, eikä taida ees saada tähän. En oon ees kattonut että saako tohon Fordin moottoriin mitään valmista sarjaa, jos joku löytää niin ei muuta kuin linkkiä näytille

Chevyn LT1 moottoriin näyttäis olevan noita sarjoja kaupan, kun ei saa laittaa Chevyn moottoria niin ei sit

menee kuutiotuumat 2,5 yli

pirun pienestä on kiinni.