Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 17.01.2012, 18:47
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.477
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Tossa ois hyvin hollilla yks avo musse josta sais otettua tekniikan eli 5.0L HO mosan ja ehkä jotain muuta, lopun mussen myyn osina pois
Kuinkas tuollainen saastekone menee Jeepin nokalle lakien puitteissa?
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 17.01.2012, 20:01
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Tossa ois hyvin hollilla yks avo musse josta sais otettua tekniikan eli 5.0L HO mosan...
Tota, miks tarttee välttämättä kasi? Tulee lisää painoa, tehot ei kasva paljoakaan, TJ:n hyvä 51/49 painonjakauma menee vain huonompaan suuntaan ja sitten kaikki voimansiirto-, sähkö-, pakoputki- ym. kiinnitysmodaukset + leimaus kaikkine papereineen jne. Tietysti onhan se hienoa, jos on kasin murinaa kun muilla ei, mutta melkoinen vaiva moisen takia...
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 17.01.2012, 20:24
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Kuinkas tuollainen saastekone menee Jeepin nokalle lakien puitteissa?
Ei se oo kuin pari vuotta vanhempi tota mun wrankkua.
Kyllä noissa vehkeissä on jo kaiken mailman saastekierrätykset
mut mut varmistetaan ennen kuin sössitään
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 17.01.2012, 20:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Tota, miks tarttee välttämättä kasi? Tulee lisää painoa, tehot ei kasva paljoakaan, TJ:n hyvä 51/49 painonjakauma menee vain huonompaan suuntaan ja sitten kaikki voimansiirto-, sähkö-, pakoputki- ym. kiinnitysmodaukset + leimaus kaikkine papereineen jne. Tietysti onhan se hienoa, jos on kasin murinaa kun muilla ei, mutta melkoinen vaiva moisen takia...
Itsekin ehdottelin vähän Okalle stroukata toi kuutonen. Samasta aiheesta on toisinaan käyty aika kiivasta keskustelua myös tuolla Jenkkien saiteilla, ja lopputulos on yleensä se, että kenenkään mielipide ei voita

* Tuo kuutoskone on itse asiassa aika painava. Kevyempiä kasikoneitakin löytyy, jopa jenkkiautoista

* Tehoa ei koneessa ole kovin hirveästi, stroukattuna sieltä irtoaa kyllä sen ~270hp/400Nm (riippuen käytetyistä osista). Monessa tuoreemmassa kasissa on tuon verran jo vakiona, ja kohtuuhalvoilla viripalikoilla irtoaa tarvittaessa reilusti lisää Hyvän stroukkikoneen rakentamisen hinnalla ostaa kasin + laatikon + johtosarjan + kiinnitystarvikkeita kun löytää sopivan kokonaisen luovuttaja- auton itselle. Rakentaminenkin on silloin varsin simppeliä kun on kaikki tekniikkaan liittyvät osat vieressä.

* Jeepin kuutonen on pitkä kone, kasi on periaatteessa ainakin yhden pytyn verran lyhyempi, kompaktimpi kone sen parin pytyn verran. Jos kasikonetta vielä hieman siirtää taaemmas niin painonjakauman saa vaikka 50/50 jos siltä tuntuu.

* Voimansiirron modaukset? Yksi poikittaispalkki laatikolle, TJ:hin sopivat koneen kannakkeet (tilaa USA:sta valmiina jos ei itse halua tehdä), kardaanien pidennys/ lyhennys. Eipä siinä juuri muuta ole

* Pakoputki ei ole kovin kummoinen tehtävä, esmes teettää Tiittasella Kannelmäessä, ne tekee uuden putken ~100€:lla ja menee pari tuntia. Monesti putkea joutuu joka tapauksessa muokkaamaan alkuperäisestä vaikkei tekniikkaa vaihtaisikaan, jos ei halua että jää heti ekaan kiveen kiinni.

Ja sitten nuo yllä olevat argumentit voi myös kääntää vähän toisinpäin, todetakseen miksi kannattaisi pitää se kuutonen

Oikeasti onhan tuollaisessa tekniikanvaihdossa hommaa ihan pirusti, ja aikaa siinä menee. Vaan enpä minä ainakaan valita että saataisiin kasikoneinen TJ tänne katukilpiin, ei taida montaa olla? Enkä usko että sinäkään Hienoa jos joku jaksaa nähdä vaivan tuon homman eteen, onhan sitä kasin hörinää aina kivempi kuunnellakkin
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 17.01.2012, 20:32
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Tota, miks tarttee välttämättä kasi? Tulee lisää painoa, tehot ei kasva paljoakaan, TJ:n hyvä 51/49 painonjakauma menee vain huonompaan suuntaan ja sitten kaikki voimansiirto-, sähkö-, pakoputki- ym. kiinnitysmodaukset + leimaus kaikkine papereineen jne. Tietysti onhan se hienoa, jos on kasin murinaa kun muilla ei, mutta melkoinen vaiva moisen takia...
Kasi on aina kasi murinoiden kera
Toi Jeepin kutonen taitaa painaa enemmän kuin Fordin V8 mut siitä otetaan selvää.
Jotenkin ei vaa nappaa ton kutosen virittäminen, en tiedä miksi.
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 17.01.2012, 21:42
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Kasi on aina kasi murinoiden kera
Jotenkin arvelin että nimenomaan tämä oli syynä swappiin...

Sikäli kun 4.0 koneisessa XJ/TJ:ssä saa laillisesti olla maksimissaan "vain" 228hp, niin keskustelu isoista hp-lukemista on vain joutavaa höpötystä. Jos menee konttorille 300-400hp virivirikoneella, niin ei ne siellä enää niin taukkeja ole, etteivätkö ymmärrä jotain olevan "pielessä". Toista oli ennen.

Miten olisi Jeepin uudempi 3,7L V6-kone? Tehoja jotain 210hp, lieneekö myös kevyempi? Ja onhan siinä uudemman tekniikan lisäksi myös jo "veen ääni".

Jos niitä hepoja ja soundeja todella kaipaa, niin sitten vain SRT8 alle! Pitäs riittää molempia, eikä tartte swappailla, paitsi euroja.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 17.01.2012, 21:46
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Annas nyt Okan laittaa sinne se kasi, eläkä intä

Kasissa nyt vaan on niin vitun hienot äänet.
__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 17.01.2012, 21:55
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lisää vettä kasimyllyyn. Luin juuri jostain Jenkkisaitilta, että kuutosen PCM-yksikkö on sama kuin 4.7-litrasessa! Sen puoleen tartteis vain löytää kasista mopoin versio ja eikun piuhat kiinni ja menoksi!
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 17.01.2012, 22:11
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Lisää vettä kasimyllyyn. Luin juuri jostain Jenkkisaitilta, että kuutosen PCM-yksikkö on sama kuin 4.7-litrasessa! Sen puoleen tartteis vain löytää kasista mopoin versio ja eikun piuhat kiinni ja menoksi!
Pistäs linkkiä näkyviin niin ihmetellään asiaa.
PS onhan toi 4.7 L kanssa V8
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 18.01.2012, 08:15
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

En tietenkään enää löytänyt tuota keskustelua, mutta kokeiles laittaa kuukkeliin haku "jeep 4.0 swap 4.7" tai jotain vastaavaa. Lontoon hakusessa ollessa voi tiedon etsintä olla toisaalta vähän hankalaa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 19.01.2012, 17:29
lantikka:n Avatar
lantikka lantikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.01.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 1.181
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika.U Näytä viesti
Annas nyt Okan laittaa sinne se kasi, eläkä intä

Kasissa nyt vaan on niin vitun hienot äänet.
Woooon woooon wooooon woooooooooo
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 19.01.2012, 23:01
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Takavalojen upotus, kun rupes ärsyttää noiden valojen törrötys
Lähtökohta ja tässä vaiheessa on hyvä piirtää tussilla jäljet että mistä leikataa


siinähän se tussin jälki näkyy ja ei muuta kuin leikkele


ja tovin leikkelyn ja snurauksen jälkeen siinä möllöttää reikä


takavalo takasin laitettu ja avot kun hävis törrötys takavalo piiloon
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 20.01.2012, 00:22
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Mites rekisterikilpi ja sen valaistus?
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 21.01.2012, 23:36
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Mites rekisterikilpi ja sen valaistus?
Hyvin mahtu kilpi tohon alle ja rekisterikilven valo tulee ledivalonauhan pätkästä tohon orkkis valon alle


Jouduin ottaa kuvan tuolta Pekan kuvatuksista kun itellä ei ollut kuvaa, jossa ois näkynyt toi kilpi valon alla.
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 21.01.2012, 23:53
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Hyvin mahtu kilpi tohon alle ja rekisterikilven valo tulee ledivalonauhan pätkästä tohon orkkis valon alle


Jouduin ottaa kuvan tuolta Pekan kuvatuksista kun itellä ei ollut kuvaa, jossa ois näkynyt toi kilpi valon alla.
Ahaa! Tuossa sun Wrankussa ei olekkaan menoveden lisäysreikää laatan alla, kuten Yyjiissä.
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 22.01.2012, 00:17
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

hitto on nuo wrankut kyl kivan näkösiä laitteita ja apparin penkiltä istuttuna kans. onneks en oo ratin taa viel päässy muute ois kaluston vaihtoa tiedossa..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 23.01.2012, 21:54
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

No mites se V8-projekti etenee?
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 24.01.2012, 00:20
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
hitto on nuo wrankut kyl kivan näkösiä laitteita ja apparin penkiltä istuttuna kans. onneks en oo ratin taa viel päässy muute ois kaluston vaihtoa tiedossa..
Annetaan sullekin wrankku kuumetta, eikä oo pelkästään hyvännäkösiä vaan menee myös maastossa erittäin HYVIN
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 24.01.2012, 00:22
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
No mites se V8-projekti etenee?
Odottelen pakokaasu lappuja tohon Fordin 5.0L V8:siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 24.01.2012, 19:34
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Odottelen pakokaasu lappuja tohon Fordin 5.0L V8:siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Mites meinasit saada istutettua koneen askiin ja sähköt koneeseen? Mekaniikka nyt ehkä vielä jotenkin menee, mutta mua askarruttas TOSI paljon noi tietokonekytkennät sun muut ajonestimet. Löytyneekö suoria adapteripalikoita Ameriikoista, tms...? Emmää muuten, mutta koneprojektit vois kiinnostaa muakin, jos ovat toteutettavissa ilman kalliita / vaikeita modauksia.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 24.01.2012, 20:40
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Kone + laatikkopaketti samasta autosta, siinä samalla saa tarvittaessa johtosarjat ja aivot. Se lie kaikista helpoin tapa. GM:n tuotteista Jeeppiin ainakin tehdään johtosarjojen modauksia (esim. I6 -> V8 ), en tiedä onko Jeep-Ford hommiin.

Yksi ongelma on kojelaudan kanssa jos haluaa pitää orkkis mittariston, mutta ainakin GM:n tekniikan kanssa Jeepin OBDII- mittariston ainkain saa toimimaan. Huvittavaa on, että esim. Dodgen tekniikan istutus Jeeppiin ei noin vain toimikkaan, koska esim. nopeusanturi (VSS) on aivan eri paikassa ja erityyppinen, mitä Jeeppi ei tajua.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 25.01.2012, 15:12
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
"...siinä samalla saa tarvittaessa johtosarjat ja aivot...."
Jotenkin en ihan helpolla mieltäisi tuollaista swappia helpoksi, kun kaikki miljoona johtoa sisältävät liittimet tuskin käyvät suoraan koneesta/PCM:stä kohdeauton vastaaviin liittimiin. Jos sitten on suoraan muutossarjaa erimerkkisten autojen ja/tai koneiden välillä, niin sitten OK, mutta että pitäs lähteä purkamaan liittimiä ja miettimään mihin mistäkin piuha pitää vetää, niin voipi tulla äitsykkää ikävä...

Ennen tietokoneaikaa kun riitti johdot veden lämpötilalle, öljynpaineelle, puolalle, startti(relee)lle ja laturille, niin homma oli paljon helpompaa. Nyt on sitten kaiken helkkarin asentoanturia, ajonestintä, ilmamäärämittaria, automaattisähkölootan sun mitä piuhoja, jne. niin ei oikein innosta moinen ilman plug-in muutossatseja, mutta niitä siis lienee olemassa...

Mitäs tähän tuumii itse VooDoo Jeep? Sulla on vissiin jo satsit tilattuna, vai...?
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 25.01.2012, 21:48
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Jotenkin en ihan helpolla mieltäisi tuollaista swappia helpoksi, kun kaikki miljoona johtoa sisältävät liittimet tuskin käyvät suoraan koneesta/PCM:stä kohdeauton vastaaviin liittimiin. Jos sitten on suoraan muutossarjaa erimerkkisten autojen ja/tai koneiden välillä, niin sitten OK, mutta että pitäs lähteä purkamaan liittimiä ja miettimään mihin mistäkin piuha pitää vetää, niin voipi tulla äitsykkää ikävä...

Ennen tietokoneaikaa kun riitti johdot veden lämpötilalle, öljynpaineelle, puolalle, startti(relee)lle ja laturille, niin homma oli paljon helpompaa. Nyt on sitten kaiken helkkarin asentoanturia, ajonestintä, ilmamäärämittaria, automaattisähkölootan sun mitä piuhoja, jne. niin ei oikein innosta moinen ilman plug-in muutossatseja, mutta niitä siis lienee olemassa...

Mitäs tähän tuumii itse VooDoo Jeep? Sulla on vissiin jo satsit tilattuna, vai...?
Jos saan laittaa ton Fordin 5.0L HO moottorin niin siihen tulee Chevyn TH350 automaatti. Elikkä Fordin moottorin ja Chevyn automaatin väliin tulee adapteri jolla ne saadaan yhdistettyä, Chevyn automaatin ja Jeepin jakolaatikon väliin tulee myös adapteri jotka löytyy myös tuolta http://www.advanceadapters.com/.
Sähkötyöt jätän kaverille joka osaa nää hommat täysin, eli ei tuu plug-in muutossarjoja, eikä taida ees saada tähän. En oon ees kattonut että saako tohon Fordin moottoriin mitään valmista sarjaa, jos joku löytää niin ei muuta kuin linkkiä näytille
Chevyn LT1 moottoriin näyttäis olevan noita sarjoja kaupan, kun ei saa laittaa Chevyn moottoria niin ei sit menee kuutiotuumat 2,5 yli pirun pienestä on kiinni.
Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 26.01.2012, 20:14
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Sähkötyöt jätän kaverille joka osaa nää hommat täysin...
Jotenkin arvasin No, kunhan tietää mitä tekee, niin ei se voi vaikeeta olla. Molempien autojen / moottoreiden sähkökaaviot kun on niin sitten ei jää muuta kuin että antureiden virta-arvot suhteessa mittaustietoon on synkassa, niin a-VOT! Henkimaailman hommia sano (väri)sokea pappi kun sähköjohtoja tinasi!
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 26.01.2012, 22:01
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Lokarit


Mulle tuli juuri jätskikiskaan Moparin alkuperäiset Rubicon mallin lokarit. Tuuman alkuperäisiä leveämmät. Tarvitaanko muovilokarien maalaamiseen joku erityinen pohjamaali?
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Jeep wrangler -88 4.0l JSJ O/M/V Ajoneuvot 10 25.03.2010 10:34
Ostettu Jeep Wrangler YJ/TJ/LJ offroadjouni O/M/V Ajoneuvot 6 04.01.2009 01:10
jeep wrangler f250 Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 19:34
M: Jeep Wrangler YJ 4.0 -92 hiski1 O/M/V Ajoneuvot 0 26.08.2007 21:03
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 2 14.02.2006 15:51


Sivu luotu: 08:27 (GMT +2).