Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiivonen
Niin ja vielä nykytekniikkaan liittyvää kysymystä että mistä johtuneen kun tuo rottelo ei nosta lämpöjä sinne sadan korville kuin hitaasti ajaessa. Heti kun vauhtia on 40-50km/h niin lämmöt taas laskee todella alas. Termari vaihtokunnossa vai jotain todella isoa ja kallista?
|
Mikä on todella alas? Kuulostaisi mun mielestä siltä, että sulla saattaa olla jäähdytyslaitteisto täydessä iskussa. Mä oon itelleni laittanu sähkösen flektin termostaattiohjauksella (alavesiletkusta) viskon tilalle, eikä se hyppää soimaan ku mettässä möyriessä, liikennevaloissa seistessä ja parkkipaikalla minuutin jälkeen pysäköimisestä. Kojetaulun neula pysyy nätisti satasen alapuolella, paitsi silloin kun flektillä on syytä puuttua peliin. Motarinopeuksissa neula taipuu sinne jonnekin 90 asteen tuntumaan.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
mulle on yks kaveri aikoinaan toi pari kilsaa mettäraktorin uraa pitkin 2 koppasella golffilla ajamalla viereen salkkutaljan ku jäin suburbanilla kiinni.
|
Repesin. Mun kaveri kerto, että oli antanu luvan kahelle offaajalle käydä hänen metsässään oikein rakennetuilla maastureilla. Oli sit iltasella lähteny ite käymään Passatilla kattomassa mettäautotietä pitkin, että miksei pojat oo tullu mettästä, ni siinähän ne oli ollu jumissa autotiellä.