Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Superlon
Mikä on todella alas? Kuulostaisi mun mielestä siltä, että sulla saattaa olla jäähdytyslaitteisto täydessä iskussa. Mä oon itelleni laittanu sähkösen flektin termostaattiohjauksella (alavesiletkusta) viskon tilalle, eikä se hyppää soimaan ku mettässä möyriessä, liikennevaloissa seistessä ja parkkipaikalla minuutin jälkeen pysäköimisestä. Kojetaulun neula pysyy nätisti satasen alapuolella, paitsi silloin kun flektillä on syytä puuttua peliin. Motarinopeuksissa neula taipuu sinne jonnekin 90 asteen tuntumaan.
|
Mittari huitelee maantiellä paaaaljon lähempänä 40 astetta kuin 100.... kiirus oli ja joutu 110-120 ajamaan niin nosteli siihen ekan viivan kupeelle. Maastossa käy sitten lähempänä satasta jopa joskus.
Eli ilmeisesti termari sökökö. Ja näiden viskoropeleissa lienee samattista vikaa kuin volvon vinokoneen flektissä. Vanhemmiten oikee puhallinkone vaikkei turboa ole edes samassa tallissa. Kuinka helppo näihin on vaihtaa paskaisen ja jumineen viskoflektin tilalle sähköpuhallinta? Ilmastoinnillahan sellainen jo onkin. 2,3 litrasen vollen keulalle mahtuu vaikka lattiatuuletin, mutta jeepukan syylärin ja koneen väli näyttää aika ahtaalle.