Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 05.06.2011, 12:50
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.068
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Mitens se voi olla laillista jos Gr pate painaa noilla pyörillä vähintään 2 tonnia ja kärri varmaan 350-400kg, niin kytkentämassat paukkuu varmasti yli vaikka väyryselle annettaisiin se 2100kg... Todellinen kytkentämassa liikkuu tässä esimerkkitapauksessa siellä 2,5 tonnin tuntumassa.
Joo, ei ookkaan laillista, varmasti on painot yli vaikka miten päin laskis. Se nyt taitaa olla selvä asia kaikille.
Eikä taida 39.5" kumeilla olevalle Patukalle 2100 kg, riittää, varmaan 2300 kg lähempänä vaikka onkin kevennetty etuloksut poistamalla. Ja tollain kärry painaa sen n. 400-450 kg tyhjänä, eli Paavon koukussa on n. 2700 kg = aika paljo liikaa. Mut eipä tässä poliiseja olla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MITEN KOROTTAA ´94 TERRANO V6?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 28.11.2010 13:25
Tässä hyvä syy miksi korottaa autoa :) NymiS Chit-Chat 0 07.09.2008 10:26
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
Saako korottaa näin? jusssi Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 16:46
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? MäIte Health 0 05.05.2002 17:56


Sivu luotu: 10:44 (GMT +2).