![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Ainiin, kysymyshän oli alunperin miksi sitä pitää korottaa:
![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Ot Kysymys että onko kuvan auto leimattu avoksi vai onko kilvet vaan hämäyksenä paikallaan?
tommonen ois meinaan miellyttävä kesä-auto jäätelökiskalle ![]() |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Yleisesti ottaen tulee paremman näkönen ja todennäkösesti paremmin maastossa etenevä kampe. Ainaki GR on onneton ja susiruma ilman korotuksia.
|
#29
|
||||
|
||||
![]()
No kieltämättä joku 6-8" korotettu hirviö on näyttävän näkönen, mut vähintää yhtä näyttävää on myös sen kaataminen...
![]() Kohtuus kaikessa. Jousia sen verran että saa joustoja, sit koria ylös/rälläkkää jos pyörät ei vielä mahu pyörii.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#30
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#31
|
||||
|
||||
![]()
Ite en ole korottanut yhtään
__________________
alanmiehet.com #3 |
#32
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Ja kyllä, tuntui turvallisemmalta vetää tuota kuormaa eemelillä kuin tuolla Viipon pikku seepraalla ![]() Maasturin korotus tai korottamattomuus taitaa riippua siitä millä panoksilla leikkiä leikitään, eli ollaanko valmiita pilkkomaan koria että saadaan pyörille tilaa. Tuon GR kokeilun perusteella en omia rakennelmia enää korota vaan keskityn enemmän ulosjoustoon ja matalaan painopisteeseen. |
#33
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Se mitä itellä tuli tän käyttis- grand cherokeen kanssa huomattua, niin sisäänjouston kasvatus ~6cm verran muutti auton luonnetta niin tiellä kuin metsässä ihan oleellisesti. Alusta siis pysyi täsmälleen samana, etupään rajoitinkumit vain vaihtui 6cm lyhyempiin. Vaikutti myös metsässä etenemiskykyyn esim. Ristiruupuntapaikoissa varsin mukavasti.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#34
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#35
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä kyllä.. tämä on itelläkin ideana. Ja nyt kun näitä maastureita ei enää oikein voi kunnolla alustasta korottaakkaan, niin taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MITEN KOROTTAA ´94 TERRANO V6?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.11.2010 13:25 |
Tässä hyvä syy miksi korottaa autoa :) | NymiS | Chit-Chat | 0 | 07.09.2008 10:26 |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
Saako korottaa näin? | jusssi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 16:46 |
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |