Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 07.06.2011, 19:39
Mico:n Avatar
Mico Mico ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.09
Sijainti: Outokumpu
Viestit: 439
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Kummallapa vetäisitte ite mieluummin tuommosta kärriä, 300tdt mersulla vai vakio LJ:llä (3500kg koukku, auton massa 1800kg)?
Takaisin OT kun näkyy olevan meidän rouvan kauppakassi kuvassa (kärryssä) ,"ylipaino" ei ollut ongelma tuossa tapahtumassa vaan enemmän pelotti se kun ei ole tullut hommattua tuota pikku e:etä

Ja kyllä, tuntui turvallisemmalta vetää tuota kuormaa eemelillä kuin tuolla Viipon pikku seepraalla

Maasturin korotus tai korottamattomuus taitaa riippua siitä millä panoksilla leikkiä leikitään, eli ollaanko valmiita pilkkomaan koria että saadaan pyörille tilaa. Tuon GR kokeilun perusteella en omia rakennelmia enää korota vaan keskityn enemmän ulosjoustoon ja matalaan painopisteeseen.
__________________
Analoginen sankari, digitaalisessa maailmassa.

rakennuspiirustus.fi/

<-ISORY->
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MITEN KOROTTAA ´94 TERRANO V6?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 28.11.2010 13:25
Tässä hyvä syy miksi korottaa autoa :) NymiS Chit-Chat 0 07.09.2008 10:26
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
Saako korottaa näin? jusssi Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 16:46
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? MäIte Health 0 05.05.2002 17:56


Sivu luotu: 21:13 (GMT +2).