![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
||||
|
||||
|
kyllä eteen päin on. hion sitä vähän lisää syvemmäks, ja syöttöjä ruuvattu joku reilu 2 kierrosta tappiin asti että vipu ottaa siihen tyhjäkäynnin mutteriin kiinni. kulutus ei ainakaan tuntuvasti matka ajossa lisääntyny. nyt on tullu testailtua ja ajettua vähän rankemmalla kaasujalalla niin paha sanoa kulutuksista. kyllä tuntuu kulkevan ihan on eri maata kun vakiona.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| tyhjäkäynnin säätö hj | SLehto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.01.2008 07:06 |
| Hj 60 ahtopaineen mittaus | Hunter | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 20:24 |
| Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 | |
| Ahtopaineen nosto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.05.2005 21:39 | |
| Pajeron (2.5TD) -90 ahtopaineen säädin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.03.2004 09:35 | |