![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noniiin hyvä kuulla välillä vastakkaisia mielipiteitä? jakakaa mielipiteet tähän onko muuta ku kosmeettista hyötyä?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuskin on ensimmäinen osa joka rupiaa ahistamaan.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
jep, tuskin se on se isoin pullonkaula jos muut osat ovat vakiota.
jos alkaa olemaan isompaa turboa, vetäviä kierroksia nostettu, parempaa pakosarjaa jne niin sitten alkaa jo jotain hyötyä olla tuosta imusarjankin vaihdosta.. voi olla että sillä vaparin sarjalla hitusen alempaa turbo herää jos huomattavasti paremman muotoinen on.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
noniin nyt on bleedi kiinni. ja ongelma on että ei anna ahtaa yhtää yli tosta 0,6 alkaa sirinäkonehuoneesta ( ilmeisesti varoventtiili jos olen oikein lukenu). mietin onkohan tossa joku eri varoventtiili koska tossa ei ole säädettävää hukkiksen kelloa
![]() Viimeksi muokannut pajerotdic : 14.03.2011 22:44 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
itseäni lainaten tossa kellosta kuva vielä
Viimeksi muokannut pajerotdic : 14.03.2011 22:44 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
vastaan itselleni eli putkiliikkeistä saa korkeemmalla avautumis paineella olevia ventiilejä jotka käyvät tuon vanhan tilalle. putkiliikkeeseen mars ----------->
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Löysinpäs nuo kuvat http://www.mitsubishi4wd.com/foorumi...hp?topic=242.0
vakio turbon ![]() vaparin ![]() Näyttää kuuleri asentuneen siinä samalla, mikä selittäisi paremminkin tehon muutoksen. Mut voihan sillä jonkinlainen vaikutus olla, luulen vaan että kyllä se vakiosarjakin sen verran virtaa mitä Pajero kehittää. Onhan noissa aika selkee ero. Ja sullapa siitä on näemmä omakohtaista kokemusta, ei mulla. Suositeltava modaus siis. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 13.03.2011 21:29 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
kuinka tuon imusarjan vaihdon huomasi ilman cooleria? turbo alempaa ja pehmeämmin mukaan? näin itsellä ainakin bensa turbossa, tosin lähtökohta ei ollut ihan tuo, itellä malli säiyi samana, vain kanavat kasvoivat.
tuo tuubisarjaon kyllä silti yllättävän hyväksi todettu matalakierroksisessa td koneessa, tai siis ei ole niin huono kuin voisi luulla, kyllä se ilma sielä virtaa kun se laitetaan turbolla virtaamaan ja kun ei se 1. pytty sitä ilmaa koko ajan ime.. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
kertokaapas mikä on pajeron pumpus maksimi syöttö määrä? eli kuinka monta kierrosta ruuvannu että ei tyhjäkäynti enää saa normaaliks. mikä olis about sopiva määrä ku tarkotus olis 1bar paineita säätää? vai onko ihan tapaus kohtasta miten on sopiva määrä? ite ruuvasin joku reilu yks kierros ja tyhjäkäynnin saa vielä kohillee. paikallaa jos polkasee ni vähän pölläyttää, ajossa ei yhtää savua vakio ahdoilla.(0,6) hiukka paremmin vetää nyt ku väännättää ( automaatti )
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sen muuten huomaa,ja ihan ajossakin. Siitä voidaan lyödä vaikka vetoa jos haluat.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tyhjäkäynnin säätö hj | SLehto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.01.2008 07:06 |
Hj 60 ahtopaineen mittaus | Hunter | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 20:24 |
Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 | |
Ahtopaineen nosto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.05.2005 21:39 | |
Pajeron (2.5TD) -90 ahtopaineen säädin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.03.2004 09:35 |