Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.02.2011, 00:35
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Saahan turpo koneesta vääntöä jo abaut 1500 kierroksella ja tyhjä käynnin ku säätää 1400 kierrokselle ni herää melko viiveettä.
Ja mihin sitä vääntöä edes tarvitaan ku ilmankin pärjää? Ja formula offissa on juttu vähä erikseen jos verrataan 700 heppasia kaseja ilokaasuin yms. johonki b230 t volvoon.
Mun museokoneen tyhmäkäynti on n.650-700, ja vääntö löytyy heti ilman viivettä.
Jaa, että mihinkö sitä vääntöä tarvitaan. No vaikkapa mun autossa 39,5 boggereiden pyörittämiseen ja ei ole mitään alennusvaihdetta, eli ns. pikkupuolta jakolootassa.
Kuka ajaa foffia kaasuilla noin pienillä tehoilla, ei kai kukaan, ilman kaasuja taitaa löytyä useimmista foffiautoista ton verran.

RIPAX vois laittaa jotain vääntö / heppa-arvoja numeroina niistä nykykoneista.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan ameriikan rauta _hornet_ O/M/V Ajoneuvot 0 13.01.2010 22:32
Ameriikan offipeli... Ticru Chit-Chat 9 10.04.2008 19:29
Ameriikan navigaattori Chit-Chat 3 12.06.2006 20:54
Ameriikan tatsunit Tekniikka & Jutustelu 1 24.10.2005 17:15
Ameriikan malliin ZeiZei Linkit 1 27.07.2004 19:35


Sivu luotu: 05:42 (GMT +2).