Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.02.2011, 23:16
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.251
Perusasetus

eihän oo kasi?


Eihän? Ne vanhat työntötanko tötteröt on varmaan jo viety kaikki museoon,corveten patahan se vois olla mut eihän semmonen möhkäle mihinkään mahu ja ei kai niis oo remmi ahdint yleensä joten se ei oo letukka joten se ei oo toijotakaan ku niil ei oo eatonii vai onkohan se eaton?? jos ei ni voi ollaTRD mut jos se on ees kasi ni sanotaan jokerina ooppelin neloskone ahdettuna. Ja nyt mä haluun uskoa et se tosiaan on moderni ja nykyaikainen teho/paino suhteeltaan hyvä eikä näitä perinteisiä museo kaseja. Noi renkaat vois olla hyvät,vanha MTR ainaki oli.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.02.2011, 09:10
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Eihän? Ne vanhat työntötanko tötteröt on varmaan jo viety kaikki museoon,corveten patahan se vois olla mut eihän semmonen möhkäle mihinkään mahu ja ei kai niis oo remmi ahdint yleensä joten se ei oo letukka joten se ei oo toijotakaan ku niil ei oo eatonii vai onkohan se eaton?? jos ei ni voi ollaTRD mut jos se on ees kasi ni sanotaan jokerina ooppelin neloskone ahdettuna. Ja nyt mä haluun uskoa et se tosiaan on moderni ja nykyaikainen teho/paino suhteeltaan hyvä eikä näitä perinteisiä museo kaseja. Noi renkaat vois olla hyvät,vanha MTR ainaki oli.
Et ole tainnut ajaa museo V8:lla maastossa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.02.2011, 23:10
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.251
Perusasetus

Olen.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Et ole tainnut ajaa museo V8:lla maastossa?
Olen kyllä,kaasari ja ruisku mallia. Olen maastossa liikuskellut työkoneella sekä kilpa moottoripyörällä joten ensikosketus vanhalla moparilla sohloine kaasareineen oli järkytys,jotkuthan ihan tosissaan harrastivat jopa formula offroadia KAASARI koneella?? Oletkos koettanut esim. Audi quattro s2? kenties saabin ahdettua 2.3? Nykyajan 4-6 pyttyisellä ahdetulla koneella on vääntöä pirusti ja tehoa rajattomasti,ajettavuus on hyvä ja ajettava kierrosrekisteri jopa laajempi kuin vanhoissa vinkkeli kaseissa. Olen odotellut että joku tekis jonkun maasto ajopelin edm.kaltaisella reseptillä. Noihin omiin tojotiin ku ei onnistu. Sähkö hilppeitähän niissä on ja sikäli omat hankaluutensa mutta ominaisuuksia olis vaikka kuinka. Noitahan alkaa löytymään suht edukkaasti pitkin romiksia,vanhasta ysitonni saabistakaan ei tarvi maksaa paljo.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.02.2011, 08:09
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Olen kyllä,kaasari ja ruisku mallia. Olen maastossa liikuskellut työkoneella sekä kilpa moottoripyörällä joten ensikosketus vanhalla moparilla sohloine kaasareineen oli järkytys,jotkuthan ihan tosissaan harrastivat jopa formula offroadia KAASARI koneella??
Juu, eikä vaan harrastettu foffia, vaan ajettiin oikein "verenmaku" suussa kilpaa ja voitettiin mestaruuksiakin ruiskukoneiden edeltä

KooPee.......voiks sä edes vähän valoittaa, että mihin peliin tää moottori olis menossa? Kiinnostus kuitenkin aika kova

Viimeksi muokannut Jare : 16.02.2011 09:47
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.02.2011, 10:56
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KooPee Näytä viesti
mutta tunnustaa täytyy- että ihan asiakastyöhön toi on menossa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
KooPee.......voiks sä edes vähän valoittaa, että mihin peliin tää moottori olis menossa? Kiinnostus kuitenkin aika kova
alkuperäiseen aiheeseen liittyen, mua kiinostaa hiukan myös et mihin laitteeseen toi motti on menossa?

vai teettekste jotain tähän tyyliin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2011, 10:18
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Olen kyllä,kaasari ja ruisku mallia. Olen maastossa liikuskellut työkoneella sekä kilpa moottoripyörällä joten ensikosketus vanhalla moparilla sohloine kaasareineen oli järkytys,jotkuthan ihan tosissaan harrastivat jopa formula offroadia KAASARI koneella?? Oletkos koettanut esim. Audi quattro s2? kenties saabin ahdettua 2.3? Nykyajan 4-6 pyttyisellä ahdetulla koneella on vääntöä pirusti ja tehoa rajattomasti,ajettavuus on hyvä ja ajettava kierrosrekisteri jopa laajempi kuin vanhoissa vinkkeli kaseissa. Olen odotellut että joku tekis jonkun maasto ajopelin edm.kaltaisella reseptillä. Noihin omiin tojotiin ku ei onnistu. Sähkö hilppeitähän niissä on ja sikäli omat hankaluutensa mutta ominaisuuksia olis vaikka kuinka. Noitahan alkaa löytymään suht edukkaasti pitkin romiksia,vanhasta ysitonni saabistakaan ei tarvi maksaa paljo.

Eli käytät vertailukohtana työkonedieseliä ja kaksitahti moottoripyörän konetta?

Se jäi epäselväksi, että kenellä on Audi Quattro S2 offipelinä ja kenellä on Saabin ahdettu 2,3 offipelissä, mutta noihan vois tulla seuraaville ajopäiville niin vertaillaan tollaseen vakio museo V8:siin?

Noi ominaisuudet kadulla ja dynossa ei ole ihan suoraan vertailukelpoisia maastoon. Jare voisi ehkä kertoa kuinka hyvin Alfan V6 toimii protokilpurin keulilla, vaikka paperilla lukemat oli enemmän kuin kohdallaan?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.02.2011, 22:33
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
...Audi Quattro S2 offipelinä ja kenellä on Saabin ahdettu 2,3 offipelissä, mutta noihan vois tulla seuraaville ajopäiville niin vertaillaan tollaseen vakio museo V8:siin?
Nothing beats cubic inches
Exept Nitrous or Supercharger, momentarely...

Siis miksi kuorma-autoissa ei ole sitten näitä "tekniikan ihmeitä"???

Ja saahan noihin koneisiin tehoja:
TOSTA KANNET TOHON LAATIKOSSA OLEVAAN KONEESEEN

Ja sitten kun pakka kondiksessa, niin alakerta TÄÄLTÄ ja edellisestä pajasta yläpää...

Loput sitte miten taskut ja pää kestää...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.02.2011, 23:14
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.251
Perusasetus

Joskus..


Tuntuu et en ihan tajuu kaikkee minkä moni muu tajuaa. Ja sit on niit juttui mitä yrittää selittää mut kukaan ei tajuu. Mut SE mitä mä nyt täs ajoin takaa(vaik taitaa olla jo vähä offtopic): eli nythän kysymykses on kai trial auto ja miksei hieman muunlainenkin auto,ehkä safari autokin. Kun ainaki raisiossa joku vuostakaperin jossai CUP kisassa voitto otettiin COROLLAN 1.6 litraisella koneella,ja laatikko samast vehkeest ja volvon akselit ja putkirunko ni ei kai se tehokaan ole ihan pääasia mut ajettavuus yleensä ja varmatoimisuus jne. Miksi ihmeessä pitää olla iso ja raskas kone vaikkakin riittävän tehokas ja edullinen ja hyvä ajettava,loppuun ajetut ja vialliset on toki eri juttu. Kun samat ominaisuudet (teho,vääntö,leveä kierrosrekisteri) löytyy pienemmästä ja kevyemmästä koneesta ja ja kun niillä todistetusti VOI ajaa niin miksi ei? Maku asiat ovat toki erijuttu ja joistain nyky moottorit vaan on liian monimutkaisia joten kaikille ne ei vaan käy. Tossa koopeen kysymyksessä elättelin toivetta et joku tekis jo jotain uutta ja toi KEHITYSTÄ näihinkin vehkeisiin. Itse olen kaikkea tekniikkaa ja sen kehittämistä ihannoiva ihminen ja se että jotain tehdään vaan siksi että ku muutkin ei oikein ole innostavaa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.02.2011, 23:48
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Mut SE mitä mä nyt täs ajoin takaa(vaik taitaa olla jo vähä offtopic): eli nythän kysymykses on kai trial auto ja miksei hieman muunlainenkin auto,ehkä safari autokin. Kun ainaki raisiossa joku vuostakaperin jossai CUP kisassa voitto otettiin COROLLAN 1.6 litraisella koneella,ja laatikko samast vehkeest ja volvon akselit ja putkirunko ni ei kai se tehokaan ole ihan pääasia mut ajettavuus yleensä ja varmatoimisuus jne.
Kasikone ja kierroksia vähän, mutta VÄÄNTÖÄ löytyy heti

Neloskone ja turboahdin, paljon kierroksia jotta vääntöä löytyy, mutta sitten mennäänkin jo kovaa "jonnekkin"...

Se, että joku rakentaa pienellä koneella itelleen auton ja laittaa siihen armokarmeet tiheet välitykset helpottaa asiaa, mutta silti sieltä puuttuu se alavääntö, joka on jo tyhjäkäynnillä V8:ssa olemassa!

Ja sitten että voittaa sen kisan, vaatii kuskilta osaamista maaston lukemisesta ja auton tuntemisesta ym. "pikkujutuista", jotka yhdessä saattavat aiheuttaa muille mielipahaa mm. kilpailun häviämisenä.

Ja olihan viime kesänä Foffi kisoissa se turboahdettu Volvo moottorinen säksätin, mutta "paperilla"-vääntö mäessä ei vaan riittänyt, kun kaikki 8-mukiset meni pintakaasulla samassa paikassa!!!

Ja tämähän oli vain mun mielipide, muut kertokoot omansa...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.02.2011, 23:32
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.251
Perusasetus

Pikku selvennys.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Eli käytät vertailukohtana työkonedieseliä ja kaksitahti moottoripyörän konetta?

Se jäi epäselväksi, että kenellä on Audi Quattro S2 offipelinä ja kenellä on Saabin ahdettu 2,3 offipelissä, mutta noihan vois tulla seuraaville ajopäiville niin vertaillaan tollaseen vakio museo V8:siin?

Noi ominaisuudet kadulla ja dynossa ei ole ihan suoraan vertailukelpoisia maastoon. Jare voisi ehkä kertoa kuinka hyvin Alfan V6 toimii protokilpurin keulilla, vaikka paperilla lukemat oli enemmän kuin kohdallaan?
No en malttanu olla selventämättä: eli jcb ja hitachi ym. dieselit ovat hyvin toimivia ja oikein tarkoituksen mukaisia koneita joilla on tullu ajettua. Mantsa pyörän kakstahti koneet on kanssa hyviä kilpa enskaan. EN todellakaan laittaisi niitä offi autoon,kokeilemattakin on varmaa et ei hyvä. Myöskään en oo nähny Audin tai saabin konetta offipeleissä,kadulla kylläkin. Sitä vastoin vanhoja jenkki kaseja pilvin pimein,ja se saakin ihmettelemään että miksi ihmeessä? nehän on kehitetty joskus vuonna 1 ja2. Eli kysymys oli siitä että kone pitää olla tarkoituksen mukainen,ei painava ja iso? En siis verrannut dieseliä tai kaks tahtista muuten kuin siten että ne ovat toimivia ja hyviä omassa genressään,ei offi autossa. Miksi offi autossa ei voisi olla nykyajan moottori,eikä iän ikuinen veekasi? Eiko hyvä turbo kone oikeilla asetuksilla olis parempi ku museo koneet? ja miksi??
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 16.02.2011, 23:46
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Eli kysymys oli siitä että kone pitää olla tarkoituksen mukainen,ei painava ja iso?
Miksi offi autossa ei voisi olla nykyajan moottori,eikä iän ikuinen veekasi?
Eiko hyvä turbo kone oikeilla asetuksilla olis parempi ku museo koneet? ja miksi??
Mun mielestä sillä koneen painolla ei ole niin suurta merkitystä, mutta kokonaisen auton painolla on.
Onhan niitä nykyajan moottoreitakin nähty jo aika monessa, siinä iänikuisessa V8:ssa vaan on sitä jotain.
Kyllä minäkin voin laittaa omaani sellasen nykyajan mukaisen ähkynpuhkun koneen, heti kun joku OIKEASTI todistaa sen lyövän ominaisuuksillaan mun V8-museokoneen.
Ja miksi? kysymykseen ei ole absoluuttista oikeaa vastausta.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 16.02.2011, 23:55
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Kyllä minäkin voin laittaa omaani sellasen nykyajan mukaisen ähkynpuhkun koneen, heti kun joku OIKEASTI todistaa sen lyövän ominaisuuksillaan mun V8-museokoneen.
Todisteina musta silmä (Mashbox testiajot keväthangilla ja "risuja" katsojien päälle)???
Lisää vammoja, Kulmakorpi ja jaksotuomarikoulutus (kiven JÄRKÄLE käsivarteen siinä kallionousussa, kun kuljettajalla taisi seota kaasu ja jarrupoljin???)

Oisko sopivaa perustelua????

Et tallissa olis HATZ:n moottori, jossa yksi sylinteri ja tehoa 4hp. Toimii dieselillä, sopii "vanhoille" miehille.
Ja JOS TUNTUU liian tehokkaalta, niin siinä napilla toimiva puolipuristin, jottei karkaa näppylöistä...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 17.02.2011, 00:02
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.251
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Mun mielestä sillä koneen painolla ei ole niin suurta merkitystä, mutta kokonaisen auton painolla on.
Onhan niitä nykyajan moottoreitakin nähty jo aika monessa, siinä iänikuisessa V8:ssa vaan on sitä jotain.
Kyllä minäkin voin laittaa omaani sellasen nykyajan mukaisen ähkynpuhkun koneen, heti kun joku OIKEASTI todistaa sen lyövän ominaisuuksillaan mun V8-museokoneen.
Ja miksi? kysymykseen ei ole absoluuttista oikeaa vastausta.
Juu,oikeestaan oot just ytimessä. Meinasinkin just sitä et ku kukaan ei paneudu uusien sovellusten kehittämiseen ni sillä mennää millä ennenki. Toki voittamiseen tarvitaan paljon muutaki ku moottori,nyt hainkin sitä miksi se EI VOISI olla joku muu kuin vee kasi. Toki se vaatii et se vaihtoehto on muokattu sopivaksi,vääntöä ja puhtiahan niistä nykysin saa.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 15.02.2011, 09:52
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Eihän? Ne vanhat työntötanko tötteröt on varmaan jo viety kaikki museoon,corveten patahan se vois olla mut eihän semmonen möhkäle mihinkään mahu ja ei kai niis oo remmi ahdint yleensä joten se ei oo letukka joten se ei oo toijotakaan ku niil ei oo eatonii vai onkohan se eaton?? jos ei ni voi ollaTRD mut jos se on ees kasi ni sanotaan jokerina ooppelin neloskone ahdettuna. Ja nyt mä haluun uskoa et se tosiaan on moderni ja nykyaikainen teho/paino suhteeltaan hyvä eikä näitä perinteisiä museo kaseja. Noi renkaat vois olla hyvät,vanha MTR ainaki oli.
Tuohon kun lisäisi vielä perinteiset litratehospekuloinnit ja kulutuksen kauhistelut, niin kommenttihan olisi täydellinen. :-)
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 15.02.2011, 10:16
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Kyllä se Jaren arvaus menee nyt lähemmäs, yksinkertainen on kaunista ja KISS on erittäin hyvä periaate...(Keep It Simple Stupid!)
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 15.02.2011, 10:48
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KooPee Näytä viesti
Kyllä se Jaren arvaus menee nyt lähemmäs, yksinkertainen on kaunista ja KISS on erittäin hyvä periaate...(Keep It Simple Stupid!)
Onkos tuossa päällä Magna Charger?
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 15.02.2011, 11:42
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.336
Perusasetus

Eikö kaikki takavetoiset V8 jenkit ole työntötanko koneella, PAITSI fordit?

ZR-1 corvette 90-luvulla oli lotuksen suunnittelemalla koneella, siinä tais olla neljä nokkaa.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 15.02.2011, 12:00
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.052
Perusasetus

olisko siinä päällä joku tommonen/vastaava
olisko ls6?

Viimeksi muokannut tare : 15.02.2011 12:38
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 15.02.2011, 13:20
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Viestit: 1.103
Perusasetus

heh


http://www.riemurasia.net/jylppy/med...?id=70465&c=12
__________________
puukko 2
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 15.02.2011, 14:00
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Eikö kaikki takavetoiset V8 jenkit ole työntötanko koneella, PAITSI fordit?

ZR-1 corvette 90-luvulla oli lotuksen suunnittelemalla koneella, siinä tais olla neljä nokkaa.
Cadillacin Northstaria (LH2-versio) on saanut myös takavetoisissa autoissa.

Corveten LT5:

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 15.02.2011, 18:32
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.052
Perusasetus

oliskohan tää LS-paketti menossa YJ tai CJ jeeppiin?
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 15.02.2011, 13:20
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Onkos tuossa päällä Magna Charger?
Ai niinku tuollainen:

http://chevyhighperformance.automoti...all/index.html
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 15.02.2011, 13:44
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ei vaan tollanen



http://www.superchargersonline.com/p...1-22-60-007-Po
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 15.02.2011, 10:22
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Eihän? Ne vanhat työntötanko tötteröt on varmaan jo viety kaikki museoon,corveten patahan se vois olla mut eihän semmonen möhkäle mihinkään mahu
Tossa olis tollanen Gen IV LS7 työntötanko tötterö (2006 ->), eikä ole sen suurempi ku muutkaan GM:n kasit

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan ameriikan rauta _hornet_ O/M/V Ajoneuvot 0 13.01.2010 22:32
Ameriikan offipeli... Ticru Chit-Chat 9 10.04.2008 19:29
Ameriikan navigaattori Chit-Chat 3 12.06.2006 20:54
Ameriikan tatsunit Tekniikka & Jutustelu 1 24.10.2005 17:15
Ameriikan malliin ZeiZei Linkit 1 27.07.2004 19:35


Sivu luotu: 21:43 (GMT +2).