Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.04.2010, 23:21
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Mitäs meinasit noilla vahvikekulmilla? vai käykö nää mun kaaret tollasenaan kun on?
Tossa on vanha kuva jossa kaaret näkyy hyvin
Jos en ihan väärin tajunnu kaarisääntöjä, kun niitä olen tässä nyt hetkisen lukenu, niin nuo keltaisella olevat olis pakollisia vielä. Eli 2 oviputkea, joista toi alkuperäinen saattais kelvata tuollaisenaan, mutta sen alle pitäis tehdä toinen, diakonaalien liitoskohdan vahvistus ainakin kahdesta kohdasta. Sit punainen putki kuvaa tuulilasipilarin vahvistusta, joka pitää olla, miäkli mitta A on suurempi, kuin 200mm

MUISTA, että minäkin olen vain harrastaja ja yritin mielestäni tulkita oikein sääntöjä....saaas nähdä, ku oikein noo "arvovaltaisemmmat" tutkii, että menikö arvailut oikein


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala Saija Tapahtumat 188 09.03.2015 12:54
Eurotrial 13-15.8.2010 Borås tare Tapahtumat 101 04.10.2010 22:18
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12
Trial kaarien uudet säännöt??? Jare Tekniikka & Jutustelu 2 01.10.2009 20:53
Eurotrial säännöt? Tarzan Tekniikka & Jutustelu 41 30.01.2009 18:07


Sivu luotu: 09:30 (GMT +2).