Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.02.2010, 18:45
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Exclamation

Äläpäs vääristele asioita.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
"N1G / Pakettiauto" eli virallinen luokka N1G ja ymmärtämöttömille selvitetty vielä että tarkoittaa pakettiautoa. Luokka & ryhmä valitaan valikosta, eikä kirjoitella omasta päästä miltä tuntuu. Pakettiauto vaatii 80-lätkän jos omamassa yli 1800/1875kg tai on vanha kuin taivas. Poikkeuksena ei tarvi, jos on absit ja kuskin turvatyyny. Ja huoltoauto painaa aina vähintään 1800/1875kg, jos otteessa pienempi paino niin on väärin.
M1-luokan huoltoautokin on olemassa, sellaista ei vaan saa omistaa yksityishenkilö. Pitää olla esim sähköyhtiöllä.
Opetteles POIKA asiat paremmin. Minulla sattuu olemaan M-luokan Henkilöauto/Huoltoauto, ja näitä on ollut jo useita, sekä tiedän monta kenellä on. Ja kyseessä tosiaan YKSITYISHENKILÖ. Autossa on pehmeä takapenkki, ja pieni vero. Nopeusrajoitus 120km/h
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runner huoltoautoksi? vilmur Tekniikka & Jutustelu 16 15.12.2014 23:07
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
Tuontiauton rekisteröinnistä BeGe Tekniikka & Jutustelu 5 31.05.2005 20:42


Sivu luotu: 16:18 (GMT +2).