Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 14.01.2010, 20:41
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Onkohan kukaan rakennellu OM628:a G:n???

Sellainen olis tarkoitus "jossakin vaiheessa" tehdä...
Der OM628 kam im Sommer 2000 im Mercedes-Modell S 400 CDI der S-Klasse (W220) auf den Markt. In der Folgezeit fand dieser Motortyp als E 400 CDI auch Verwendung in der E-Klasse (W211) und kam in den Geländewagen G-Klasse und M-Klasse (W163) zum Einsatz. Je nach Modell leistete er 184 bis 191 kW (250 bis 260 PS).

Piti oikeen kuuglata ja tommosta löysin. Jossain tuulilasi lehdessä oli juttuu kun cdi moottori oli laitettu vanhaan 190 pikkumersuun. Oli iso osa noista sähkö/tietokone härpäkkeistä takaluukussa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:23 (GMT +2).