Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #37  
Vanha 13.04.2023, 11:25
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus

Jos maantie mukavuutta hakee niin tuo kuusvaihteinen on kyllä siihen huono. Kutosen välitys "vain" 0.82:1.

Muistaakseni w124 M103 ja OM603 vaparin perästä löytyy 0.75:1 vitosella olevaa loovaa, ja semmosen laitoin ex nelivaihteiseen 200bensa W123:seen niin kierrokset tippu 100kmh vauhissa 900rpm!

Tuollasella loovalla sais G:ssäkin matka-ajon kierroksia matalammalle.
Toki sekin että mihin käyttöön auto tulee, jos sillä ei koskaan ajeta pidempiä maantie siirtymiä niin sama kai se loovan välityksille.

EDIT: Pitkä akselisen pitkällä vitosella olevan loovan malli on 717.412. Se on pieni koneisesta vehkeestä joten ei taida kestää ruuvatun 606turbon perässä kauaakaan.

Viimeksi muokannut Mika_T : 13.04.2023 11:31
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).