![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() no jaa... mä voin tuossa vähän mittailla ja kuvailla jahka kerkiän ja muistan...
|
||||
|
||||
![]()
Loistavaa! Mä oon ny selaillu nettiä ympäri maailmaa enkä oo perkele löytäny yhtäkään jälkiasennettua 606:sta geestä. w463 mallinhan on saanut ko koneella mutta iskareiden yläpäät on siinä hieman eri paikassa... Kiitoksia kovasti!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Melko varmaan se sinne menee, oisin itekkin laittanu(yrittäny) sen jos en olisi köyhä. Rahaa olisi kulunu ehkä n. 2,5K€ enemmän. http://www.clubgwagen.com/forum/view...lit=om606#p258
KYM Viimeksi muokannut AtteL : 12.01.2010 17:33 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jees, ei mullakaan kuvia 606 sta ole G huoneessa, mutta jotain...
tuossa kuvat 603 sta sovitettuna jälkiasennuksena 460 koppasen konehuoneeseen ja 606 konetta samoilla mitan asetuksilla eli 606 kansi on noin 65 mm leveämpi, hieman sotkee ehkä ajattelua noi molemmat kun on alunperin vapareita, ja tossa kuvan 606 ssa on kaks ahdinta imu- ja pakosarjat muovaamalla en pidä isonakaan rojektina vs. 603...
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos Pee loistavista kuvista! Havainnollistaa todella paljon. Tosta imusarjan puoleisesta kuvasta huomaa jo selvästi että om603:kin on aika lähellä jarrutehostinta. Mutta Muokatulla imusarjalla (mese foorumeilla paljon hyviä esimerkkejä), pienellä koneen kallistuksella saa varmasti ton moniventtiilin w460:aan. Pakosarjan kanssa saa varmasti miettiä kans.
|
|
|||
|
|||
![]()
meinaatkos ettei 603:ssa riitä potentiaalia vai ?
![]() |