![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() eipähän "kuningasmoottorissa" ole mitään eroa asennuksessa 603 een, sama lohko, samat korvan paikat jne... jos 606 meinaat hommata, niin kattelet vaan version, jossa ei ole sähköpumppua, ts. vapariversio eli 24 V ilma turboa, turbolliset ovatkin sitten peräisin W210 kopasta ja sähköpumpulla
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
no jaa... mä voin tuossa vähän mittailla ja kuvailla jahka kerkiän ja muistan...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Loistavaa! Mä oon ny selaillu nettiä ympäri maailmaa enkä oo perkele löytäny yhtäkään jälkiasennettua 606:sta geestä. w463 mallinhan on saanut ko koneella mutta iskareiden yläpäät on siinä hieman eri paikassa... Kiitoksia kovasti!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Melko varmaan se sinne menee, oisin itekkin laittanu(yrittäny) sen jos en olisi köyhä. Rahaa olisi kulunu ehkä n. 2,5K€ enemmän. http://www.clubgwagen.com/forum/view...lit=om606#p258
__________________
KYM Viimeksi muokannut AtteL : 12.01.2010 17:33 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
jees, ei mullakaan kuvia 606 sta ole G huoneessa, mutta jotain...
tuossa kuvat 603 sta sovitettuna jälkiasennuksena 460 koppasen konehuoneeseen ja 606 konetta samoilla mitan asetuksilla eli 606 kansi on noin 65 mm leveämpi, hieman sotkee ehkä ajattelua noi molemmat kun on alunperin vapareita, ja tossa kuvan 606 ssa on kaks ahdinta imu- ja pakosarjat muovaamalla en pidä isonakaan rojektina vs. 603...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Yks yleinen vikapaikka noissa moniventtiilisissä on, nimittäin polttoainesuodattimen jalkaan tulevat putket painetaan vain paikoilleen ja O-rengas tiivistää. Vähitellen tärinästä väljistyvät paikat aiheuttaa sen, että kohta ei enää välttämättä uudetkaan O-renkaat pidä. Voi olla, että offauksessa tuo on juuri se kriittinen paikka, josta reiluissa kallistuksissa vetää ilmat pumppuun ja vehje hyytyy. Homma korjaantuu käsittääkseni ihan suoraan sopivalla vanhemman mallin jalalla, jossa on kunnon kiristykset vielä.
|