Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 27.02.2009, 22:25
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Isutsussa vanhemmissa malleissa perät oli erikokosia ja uudenpiin se vaihdettiin samanlaisiin... en tiä mitä tänäpänä mutta tän pänän autoillahan ei ole juuri merkitystä kun niitä ei voi oikein viritellä....

Ohjekirja kertoo että runnerissa olis eri kokoset perät... On kai sitten vai.... Mutta ite ajattelen yleensä aina että n. 1500 kg ja yli vermeissä olisi HC käyttöä ajatelllen aina suuremmat tai samankokoiset renkaat kuin 35". Suitsassa 31" on jo monsterimeininkiä... Suuremmilla kumeilla perien rasitus kasvaa luonnollisesti...

Toi domingorojekti mikä mulla jatkuu säiden lämmittyä sisältää risun edessä ja takana. kätevä jätkähän vaihtaisi siihen taaksenkin etupään kääntömurkulan ja kas... olisi nelipyäräohjaus....


Murikan koosta... HDJ:t esimerkiksi ovat omituisia otuksia siinä että etuperä on pikkunen mutta silti en ole kuullut kovin paljon juttuja siitä että ne olis menny rikki. Ja perän kokohan eessä tais olla joku 8" hä... ja takana 10 vai miten se oli...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan auto dvd soittimeen erillis näyttö toyota4x4 O/M/V Muut 2 12.02.2009 15:59
Pajeroon jäykkä etuakseli jusshako Tekniikka & Jutustelu 12 24.01.2009 10:50
jäykkä vaihdeloota reissumies37 Tekniikka & Jutustelu 8 16.01.2009 21:43
Myydään Broncon jäykkä etuakseli Leo N. Berger O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.08.2008 12:01
Jäykkä kaasupoljin. nepa Vuosimallit 1984-1996 0 07.10.2002 10:30


Sivu luotu: 22:58 (GMT +2).