![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tai sitten voi käyttää jotain muuta joustoihin kuin akselistoa, esim runkoa. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Enivei... Risukeula tuntuu hepposalta näihin meitin rymyjuttuihin täällä suamesa. Dyyneillä elämä on erilaista. Siellä osana alustan joustoa ja sen hellimistä toimii hiekka. Kylmääki ton 4runnerin risukeulan voisin laitella todella hyvään iskukuntoon. Tietäis vain reseptin sille minkälainen se pitäisi olla HardCore meininkeihin.... Risuissa näyttää vaan olevan vallalla semmonen pikkutekniikka pikkupikku perillä eikä luottamus ole niihin kovin suuri jos esim. risulle 100% lukkoa näyttää... murroksen vetaritkin on joillani pikkiriikkisillä poorituksilla. Nii ja se jäykän akselin maavara on vakio. Perse sen kertoo.... Risulla tulee enemmän ylläreitä. juu... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Isutsussa vanhemmissa malleissa perät oli erikokosia ja uudenpiin se vaihdettiin samanlaisiin... en tiä mitä tänäpänä mutta tän pänän autoillahan ei ole juuri merkitystä kun niitä ei voi oikein viritellä....
Ohjekirja kertoo että runnerissa olis eri kokoset perät... On kai sitten vai.... Mutta ite ajattelen yleensä aina että n. 1500 kg ja yli vermeissä olisi HC käyttöä ajatelllen aina suuremmat tai samankokoiset renkaat kuin 35". Suitsassa 31" on jo monsterimeininkiä... Suuremmilla kumeilla perien rasitus kasvaa luonnollisesti... Toi domingorojekti mikä mulla jatkuu säiden lämmittyä sisältää risun edessä ja takana. kätevä jätkähän vaihtaisi siihen taaksenkin etupään kääntömurkulan ja kas... olisi nelipyäräohjaus.... Murikan koosta... HDJ:t esimerkiksi ovat omituisia otuksia siinä että etuperä on pikkunen mutta silti en ole kuullut kovin paljon juttuja siitä että ne olis menny rikki. Ja perän kokohan eessä tais olla joku 8" hä... ja takana 10 vai miten se oli... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ln170 hilussa hajonnu 2 kertaa etuperä.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuo jo kertoo paljon... Mutta millä renkailla ja minkälaisissa olosuhteissa.
ps. (Nii ja HDJ:ssa on jäykkä etuaxl) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
31" renkaat ja etupää uppos jäihin. Tyhmä rykäsy ja hampaat veks. Ei ole ainut tämä.
Jaa nii nyt kokeillaan seuraavaksi 33" renkaita. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei se perän kestävyys riipu akselin tyypistä, vaan sitä miten se on tehty. Ei se ole jousitus tyypin vika jos tasauspyörästö on löysä. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Laittakaahan kaverit telat alle.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Pajero perversio auttaa!Mulla on metsä rymyssä pajeron etu akseli ja on saanut selkäänsä kunnolla 33"ja 35" renkuloilla ja vielä on kaikki hilut ehjiä.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan auto dvd soittimeen erillis näyttö | toyota4x4 | O/M/V Muut | 2 | 12.02.2009 15:59 |
Pajeroon jäykkä etuakseli | jusshako | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 24.01.2009 10:50 |
jäykkä vaihdeloota | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 16.01.2009 21:43 |
Myydään Broncon jäykkä etuakseli | Leo N. Berger | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.08.2008 12:01 |
Jäykkä kaasupoljin. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 07.10.2002 10:30 |