Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV
heh... herraks en kehuis mutta huumorimiehiä kyllä 
voin olla väärässä tässä asiassa mutta ihmettelen silti että jos rengasliikkeessä sanotaan että tarvii olla jämpti ja täällä tein-itse-ja-säästin miehet kertoo toista, niin ketä uskoa ???
omissa autoissa on aina ollut ja tulee aina olemaan jämptit keskiöt myös tulevaisuudessa.
Mutta mää harrastankin saksalaisia laatuautoja, niissä on insinöörit osannu mitoittaa navat ja vanteet oikean mittaiseksi jo tehtaalla    
|
Ei todellakaan ole tuolla keskireiällä väliä. Onhan vetarin laipatki pulteilla kiinni, jos ne pultit on löysällä niin ne kyllä katkeaa, kun taas kiristetty niin siinä on kitkaa tms, välis joten voima ei siirry ainoastaan pulttien kautta vaan koko laipan alueelta, sama vanteiden kanssa. Sellasta autoa ei ookkaa tullu vielä vastaan jossa keskiö olisi niin tiukka että se voisi edes jotain kantaa.
Ellei sitten saksalaisissa "laatuautoissa" ole niin huonoa materiaalia pultit ettei yksisään kestä... niin johtuukohan ne bemarien suuret mälläys määrät juurikin samasta asiasta, ei pysy vanteet kii


älä ota liika vakavasti vaikka en bemarimiehiä siedäkkään