![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Stall speed ja Manuaalikoneistosta keskusteluaMiten korkeampi stall speed vaikuttaa käytännössä? Esimerkki 1. vakio turbiin stall speed on 1200 ja ja auto kulkee sitten vaikka ykkösvaihteella 15km/h kun kierroksia on vaikka 3000. Esimerkki 2. muuten sama kottero kun yllä mutta turbiinin stall speed vaikka 1700. Kulkeeko auto vieläkin 15 km/h kun kierroksia on 3000. Itte olen pähkäillyt että kulkee, koska oletan että turbiinien luistossa ei ole korkeammilla kierroksilla enää eroa. Onko tässä tapauksessa pikkuhiljaa mönkiminen vaikeaa/tuhoisaa johtuen turbiinin luistosta ja lämmöntuotosta? Onko pienemmässä turbiinissa aina korkeampi stall speed jos kokoonpano on muuten sama vai voidaanko sisäisellä rakenteella tuohon vaikuttaa? Tähänkin on semmonen mutu että ei ole ja sisäinen rakenne vaikuttaa kans. Esimerkkien luvut on hatusta vedettyjä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 22.03.2015 19:08 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Automaattinen hitsausmaski speed glas | jv | O/M/V Muut | 3 | 03.09.2012 22:01 |
Ostettu hj 4 speed vaihteisto | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.01.2011 21:58 |
Myydään / Vaihdetaan Niva-89 1.6 4-speed | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.07.2010 23:05 |
Speed Motor Circus | lantikka | Tapahtumat | 29 | 12.04.2010 19:33 |
O: BJ:n jakolootaan "High speed gear" | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 19.10.2007 14:09 |