![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() huohotin_asia selvinnyt!auto on -82 patrolli 3.3 koneella ilman turboa. Mihin moottorin huotinletku tulee imupuolella kiinni. Oli suoraan maata kohti katsastuksessa eli ei kiinni koneessa. Joku entisen omistajan viritys. Muuten ei olis väliä mutta katsastuksessa hylkäsi auton tämän takia.
Viimeksi muokannut Pauli_Antero : 26.01.2012 14:04 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hahahhaha, eipä oo tällästä vielä tullu vastaan. Sinne maahan sen on insinööri tehtaalla suunnitellu.
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() sanotaan näin että 90% näistä meijän vanhoista tötteröistä se letku roikkuu siellä auton alla,näin on ollut ja tulee aina olemaan...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
voi perkele. nuori poika oli ja kävi kysymässä vielä vanhemmalta erikseen. Sano että kampikammiolta tuleva huohotinletku pitää olla liitettynä imupuolelle esim. ilmanputsariin. Vaikuttaa kuulemma päästöihin. Päästöt kävin ottaa ennen katsastusta ja nyt nekin menee kuulemma uusiksi. Kyllä me sitä letkun paikkaa katseltiin, muttei mistään sille sopivaa paikkaa löydetty, sano vain että siinähän puuhastelet. Oli muutenkin outo jäppinen, kun oli korin korvakko ruostunut irti edestä, niin ei siitä loppujen lopuksi mitään mainintaa tullut, jotain pikku vikoja oli lappuun kirjannut kun sitä kotona tutkin. Jarrut oli hyvät, mutta toinen puoli liian tehokas..heh. näin sano. Katsastus kesti melkein tunnin, toinen ukko tarkasti kolme autoa samaan aikaan. Tarkka on syyni täällä Kajaanissa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() ![]() Edit: laitetaan nyt vielä että laittaa sen sinne imupuolelle. johonki reikään, niin tuloo hyvä mieli sille... tai sitten finlex istä tarkistaa että mikä on vuosmalliraja huohottimen paikan suhteen. Jatkossa suosittelen jotain palvelevaa katsastus asemaa. (vaikka pitäisikin olla kytkettynä johonniin, niin kertovat sulle ainakin pykälät että minkä mukaan) niin ja onhan se letku saattanut irrota just ennen konttoria jos paikka sille on? Viimeksi muokannut Jari : 23.01.2012 22:05 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kuinkas muistaisin et siel ei oo edes letkua vaan kovalla putkella ohjattu kampikammionhuohotus öljynerottimen kautta startin viereen.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cherokeen huohotin | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.02.2007 16:47 |
VM 2.5 TD huohotin onkelma | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.02.2007 06:06 |
Huohotin | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.10.2006 21:15 |
HJ:n perän huohotin??? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 25.05.2005 07:28 |
Huohotin letkut | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.02.2004 13:36 |