![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Parempi on, että hönkii sontansa ulos. Mikä konttori täällä? Mun mielestä täällä on huonoja ja vielä huonompia konttoreita. K1:lle ei missään nimessä kannata mennä. Jotku hurjat käyttää Iisalmessa mutta mä oon toistaiseksi pärjänny A-katsastuksen kanssa ihan maasturinkin leimahommissa ja muutoskatsastuksissa. Dokumentit pitää vaan olla kunnossa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eikä ollut onnistua muuten kuin että ruettiin sitä otetta tutkimaan että mikä on originaali koko. (en ottanut alkuun ihan toesta sitä kun mainitsi isoista renkaista) meinasi hylyky tulla siitä. toki aikaa tästä jo ainakin 5v |
|
|||
|
|||
![]()
tässä käytin kettukallion tiellä uudella konttorilla. Viimeksi käytin iisalmen marjahaassa ja siellä toimi hyvin. Oli jopa joku pultti takaa lähtenyt irti niin kesken katsastuksen kävi seinän takaa ukko laittamassa siihen uuden. Oli joku katsastus miehen kaveri. Sai kuulemma korjata kesken katsastuksen kun olin niin kaukaa tullut. Hyvä palvelu tosiaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cherokeen huohotin | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.02.2007 16:47 |
VM 2.5 TD huohotin onkelma | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.02.2007 06:06 |
Huohotin | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.10.2006 21:15 |
HJ:n perän huohotin??? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 25.05.2005 07:28 |
Huohotin letkut | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.02.2004 13:36 |