![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kuinkas muistaisin et siel ei oo edes letkua vaan kovalla putkella ohjattu kampikammionhuohotus öljynerottimen kautta startin viereen.
|
||||
|
||||
![]()
semmonen mullakin, mut nyt tuotu lisä letkulla ylemmäs.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja kirjoita km korvaus hakemus turhast käynnistä. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä kävi joskus vanhan coupe dx corollan kanssa vähän samaan tyyliin, ostin auton monen vuoden seisonnan jälkeen ja menin leimalle niin yksi korjattava vika oli pakkivalo, hirveällä vaivalla ja kauhealla kiireellä montulle pakkivalon anturia irroittamaan kun johdoille kerran tuli virta, se tappi oli niin kulunut että hädintuskin näkyi koko anturista, kiireellä kun auto tarvitsi leimalle saada niin heppailin siihen noin 2cm jatkoa
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei lisävalotkaan ole pakollinen varuste missään autossa, mutta jos asennettu niiden tulee toimia.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tässä heti väite mikä ei pidä paikkaansa, lisävalot saa tasan olla siinä keulalla mutta jos ei ole kytketty niin ei tarvitse toimia eikä tarvitse ruveta "asentamaan ja suuntailemaan". Sama pätee sitä sumuvaloa, kun ei ole pakollinen kyseisessä vuosimallissa niin sitä ei vaadita.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
autossa ei saa olla koristevaloja,eli jos sulla on vanha auto jossa ei ole ollut alkuperäisenä sumareita ja olet jälkikäteen ne asentanut niin niitten pitää myös toimia... ei jää kuin kaksi vaihtoehtoa,joko otat ne pois tai laitat toimintaan.. koskee myös lisäpitkiä. näin mua on ohjeistettu lähes jokaisella konttorilla.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Porataan siihen ilmanputsariin joku reikä ja työnnetään se letku sinne niin eiköhän oo peli selvä. Nakkaan sen letkun mäkeen katsastuksen jälkeen.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Parempi on, että hönkii sontansa ulos. Mikä konttori täällä? Mun mielestä täällä on huonoja ja vielä huonompia konttoreita. K1:lle ei missään nimessä kannata mennä. Jotku hurjat käyttää Iisalmessa mutta mä oon toistaiseksi pärjänny A-katsastuksen kanssa ihan maasturinkin leimahommissa ja muutoskatsastuksissa. Dokumentit pitää vaan olla kunnossa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eikä ollut onnistua muuten kuin että ruettiin sitä otetta tutkimaan että mikä on originaali koko. (en ottanut alkuun ihan toesta sitä kun mainitsi isoista renkaista) meinasi hylyky tulla siitä. toki aikaa tästä jo ainakin 5v |
|
|||
|
|||
![]()
tässä käytin kettukallion tiellä uudella konttorilla. Viimeksi käytin iisalmen marjahaassa ja siellä toimi hyvin. Oli jopa joku pultti takaa lähtenyt irti niin kesken katsastuksen kävi seinän takaa ukko laittamassa siihen uuden. Oli joku katsastus miehen kaveri. Sai kuulemma korjata kesken katsastuksen kun olin niin kaukaa tullut. Hyvä palvelu tosiaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cherokeen huohotin | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.02.2007 16:47 |
VM 2.5 TD huohotin onkelma | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.02.2007 06:06 |
Huohotin | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.10.2006 21:15 |
HJ:n perän huohotin??? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 25.05.2005 07:28 |
Huohotin letkut | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.02.2004 13:36 |