hommasin blazerin osien luovuttajaksi muuhun projektiin ja ensimmäinen kokeilu sillä laittoi miettimään välityksiä. kun on useamman vuoden ajanut hiluxia missä oli tuplajakis niin blazeri 33" renkaillakin tuntui aika nopealta välityksien suhteen. nyt varmasti jotkut tomaattimiehet sanoo että voi sillä noinkin ajaa ja lämmittää öljyjä, sit välillä on parkissa tai antaa koneen laulaa....
maailmaltahan löytyy paljonkin vaihtoehtoja ongelmanratkaisuun, vaan mikä lienee järkevin. paketti on suunnitelu tässä vaiheessa siten että V-8+th350+np205 ja hj:n lukkoakselit 3,7 välityksillä sovitetaan putkirunkoon ja renkaiksi 38,5" ( wompatti rosessi ). se että tuleeko siihen jotakin muuta lisähidasteeksi niin aika näyttää, kiinnostusta kuitenkin on. laitan muutamia vaihtoehtoja mitä olen kuukkeloinut netistä, kommentoikaa jotka jotakin tiedätte.
hiluximiehenä yksi vaihtoehto on tämä
http://www.advanceadapters.com/products/pn-50-5704/ osa tekniikasta oli tuttua ja lienee hiluxin jakis kestää matalaviritteisen v-8 tehon?
ja tämä
http://www.offroaddesign.com/catalog/doubler.htm
ja tämä
http://www.northwestfab.com/203-205adaptor.html
ja tämä
http://www.northwestfab.com/blackbox.html
kaikki varmasti hienoja vaihtoehtoja ja kaikille tulee oma hintansa. ja sitten tietysti olemassa manuaali mahdollisuus vaikkapa sen sm465 jossa ykkönen 6,55, siinä sitten pitäis viritellä kytkin ja se ei olis automaatti mutta ei sekään toisaalta olis paha.
vai mikä olis paras kombinaatio tekniikan suhteen? mutka-akseleita en huoli eli näillä mennään mitä on mainittu....