Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.10.2008, 22:14
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

Suzuki heitti talviturkin


Käytin suzukia uimassa, mutta taisi saada jonkin sortin syysflunssan...


Kun päästiin kuiville, startatessa kuului vain napsahdus. Noin tunnin kuivattelun jälkeen startti lähti vaivoin jo pyörimään ja kohta sukka jo yritti käyntiin. Kone kävi vaivoin savuttaen kovasti ja pärskäytti vettäkin pakoputkesta. Moottori pysyikin käynnissä kaasupolkimen ja ryypyn kanssa taiteilulla jonkun aikaa kunnes sammui. Liikkeelle yrittäessä hyytyi. Lopulta ei enää lähtenyt käyntiin ja starttasin akun tyhjäksi.

No, suikka saatiin hinattua talliin. Valutin öljyt pois, joka oli vaalean ruskeaa.(väri näkyy kuvissa) Irrotin ilmanputsarin ja kaasarin välisen putken, jossa oli myös vaaleanruskeaa mönjää, sitä oli myös huohotinletkuissa jota kautta ilmeisesti mennyt myös ilmanputsarin koteloon.
Irrotin myös kaasarin josta sitä löytyi myös, sekä vähän imusarjastakin. Ilmanputsari oli hieman kostea, mutta kotelo ei ollut sisältä märkä. Jostain on kuitenkin vettä imaissut sisään?? Jäähdytysvesi on puhdasta.

Eli riittääköhän jos puhdistan mönjät letkuista, kaasarista, imusarjasta ja pyöräytän jotkut halvat öljyt motissa, jonka jälkeen uudet öljyt ja suodatin. Vai onko mahdollisesti isompikin remontti edessä??

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
Oletko heittänyt talviturkin pois? Yleisurheilu 30 07.08.2006 19:57


Sivu luotu: 06:49 (GMT +2).