![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Omakohtaisia kokemuksia on suskan koneen tappamisesta upottamalla. Jos siis oikein ymmärsin niin moottori oli käynnissä veteen ajettaessa ja sammui yht äkkiä? Jos näin niin melkoisella varmuudella on vettä mennyt imupuolelta männän päälle ja kiertokanki ja/tai venttiilit saaneet kipeää. Ota nyt ensin vaikka tulpat pois ja mittaile puristuspaineet. Suosittelen kuitenkin kanne irroittamista ja mäntien yläkuolokorkeuksien mittaamista.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sellainen vähän rengaspainemittarin näköinen, mittarista lähtee letku joka kierretään sytytystulpan tilalle. Sitten pyöritetään auton moottoria jolloin maksimiarvo jää näyttöön, nollaus erillisellä nupilla. Löytyy autorvikeliikkeistä n.20-40e hintaan. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikä välttämättä oo ees mitään kierrettävää, isäukon tallista löytyy puristuspainemittari jossa on kuminen vastike eli se pitää vaan tiivistää painamalla, vaatii tosin kaksi ihmistä testaamiseen ellei viritä startille kaukokäynnistysjohtoa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ja minulta saat toisen moottorin hintaan 200€. Eipä ollut pahimmillaankaan kallis sukellus.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Itse suskalla sukeltaneena voin sanoa että siinä putsarissa ei tarvi paljoa olla kosteutta kun pukkaa höyryä putkesta ja ei meinaa käydä ja jopa jäätää kaasaria jos on viileä ilma.
Tuo tietenkin on toinen juttu kun on mennyt öljyn sekaankin vettä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
Oletko heittänyt talviturkin pois? | Yleisurheilu | 30 | 07.08.2006 19:57 |