Mielessä pyörii BJ:n rakentelu, jotain sen suuntaista mielessä kuin HJ:n kone, 5v aski, välitetty jakis, 4,88 välitykset lukkoakseleihin, tehostin jne.
Soa ei ole ensimmäisenä mielessä vaan OMEn alusta, se korottaa noin 50 mm, koria ylös ehkä saman verran ja luulisin silloin mahtuvan jotkut 37-38,5 renkaat. Tolkuton etuylitys kiusaa, vaihtoehtonahan olis laittaa vieterijousitusta eteen jolla sais eturunkoa maskiin asti poikki. Vaan onko järkeä, toinen mitä mietin olis jousien kääntö jolla sais akselia eteenpäin. Tästä vois joku kertoilla kokemuksia ja mielipiteitä.
Vinssiä pitää saada sisäänpäin tai sitten se heitetään helvettiin keulalta, tuollaiselle möykylle ei oikein sympatia riitä. Hydraulivetoinen vinssi olis kiva, samat edut kuin alkuperäisessä mutta paljon pienempi. Sähkökelain ehkä taakse.
Nyt olis hyvää aikaa vielä miettiä ja jalostaa suunnitelmia, en ole vielä valinnut autoa mistä tehdään. On niitä pihalla mutta rakenteluvimma ei ole vielä kohdistunut mihinkään tiettyyn yksilöön.
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-