![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Oliko ennen ennen ja nyt sit niinku nyt??Eipä jaksanu uni enää pitää tajua kankaalla ja kolusin tuol entisien aikojen kirjoituksia,niin omia ku muidenkin(olen muuten simolin comin historian ensimmäinen hakkeri ![]() Onko ajat vain muuttuneet ja mielet kiristyneet..olenko mä ainoa josta tuntuu et tääl oli ennen paljon rennompi meininki.. Olin vakituiseen täältä pois jotain seittemän kahdeksan vuoden ajan ja ilman nelikkoakin tietysti samalla elämänmuutoksen pyörteissä muutoinkin..voi olla että näin ajan päästä kun palaa tällaiselle saitille,huomaa muutoksien tuulet paremmin ku ne jotka tääl on ollu muuttumassa mukana ![]() Totista touhua,kuppikuntia jne..
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ennen Isuzu prokkis, nyt Suzuki | Jussi Heinonen | Maasturiprojektit | 116 | 01.02.2015 20:22 |
Tuxu ennen ja jälkeen.. | k81 | Chit-Chat | 29 | 24.04.2010 13:03 |
"Projektit ennen ja nyt" topici hukassa... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.05.2007 15:14 |
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
Ennen oli kaikki paremmin, vai oliko? | Wille | Society | 1 | 11.12.2006 11:31 |