![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ja tämä tarkoittaa mitä? Se että kertoo omakohtaisia kokemuksia on jotenkin ongelma siis? Vai se ettei oikeesti usko tuohon toitsu ylivoimaan mitä muuten melko monessa topikissa viljellään. Ja sekin muuten perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen ihan omasta toitsusta, joka oli muuten aika onneton esitys ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jotenkin tuntuu että hakkaaan päätäni seinään mutta yrittänyttä ei laiteta.
Ensinnäkin tuosta ismistä käsitteenä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Ismi Lähes kaikki ajoneuvot mitkä kyseisen ismin omaava henkilö on omistanut on osoittautunut jonkinäköisiksi pommeiksi jolloin kaikki kyseiset autot ovat täysiä p***a. Toisekseen kaikenlainen yleistäminen on vallalla, mitsut ei kestä mitään kun on retkukeulapaskoja. Toyotat on vielä paskempia. Hommaa boggerit on yleisin rengasneuvo, portaalit on ainoat oikeat akselit, suzukin akselit ei kestä edes soratiellä ajelua. v8 ja joku mersun kattila on se ainoa oikea mikä kannattaa laittaa auton nokalle, muut on p***a jotka ei kestä ajamista ja ne on kaikki tehotttomia. Eikös se näin mene nykyisin. Häröillään ja huudellaan toisten rakentelutopikeissa ja annetaan omasta mielestä vallan saatananan hyviä neuvoja. Hyvät asiat ja jutut hautautuu kaikenmaailman paskanjauhamispuheiden sekaan. Mettään ei oo asiaa jos ei oo vähintäään 36" renkaita alla, mielellään boggerit tai irokit, tai meidän safarille ei kannata tulla kun olet todennäköisesti kiviriippana. Kannattasko hieman löysätä sitä vannetta mikä kiristää päätä ja antaa kaikkien kukkien kukkia? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
1. "Käytä seartsia"
Aina jotain asiaa on puitu jossain mutta ei tahdo löytyä kun otsikointi on mitä sattuu. Keksitään esimerkki. Joku haluaa tietää vaikka toyota hj60 2H koneen kiertokankien pulttien pituuden niin minkä takia ei voi otsikoida esim "Toyota hj60 2H koneen kiertokankien pulttien pituus?" vaan pitää keksiä mitä ihmeellisimpiä "tietäjiä palstalla? hojottimen kietarien ruuvit?" tms. 2. Lynkkaaminen Joku haluaa kokeilla jotain uutta ideaa tai tilata jonku uuden merkkisen osan niin johan alkaa paskamyrsky. Sen ymmärrän että annetaan vinkkejä perusteluineen mutta usein se on vaan käsittämätöntä vänkäämistä ilman mitään perusteluja ja sitten saapuu joku hyvin perusteluin niin aletaan menemään henkilökohtaisuuksiin. 3. Uusien tulokkaiden kohtelu. Mulla jäi palstan lukeminen yhdessä vaiheessa tosi pitkäksi aikaa kun joku uus harrastaja jossain topikis mainitti ettei aio laittaa hirveän isoja renkaita kun ei vielä metsäteitä kummosempia ajella niin eiköhän joku palstan veteraanisankari+++ toivota tervetulleeksi "ootkohan nyt eksyny väärälle palstalle?" Muutenkin ihmetyttää uusien harrastajien painostus suuriin rahallisiin sijoituksiin ja auton täydelliseen uudelleenrakentamiseen. 4. Projektitopikkien sotkeminen kaupankäynnillä. minkä takia tietyt tyypit tyrkyttää joka paikkaan sitä omaa ylihintaista vinssiä tai renkaita 5. Pakollinen päteminen samalta henkilöltä oli asia mikä tahansa. 6. Maasturiprojektit. tässä ei kenelläkään pitäisi olla valittamisen aihetta. Toiset turailee vanhoja romuja mitkä ei enää kellekkää muulle oo kelevannu ja toiset ostaa kalliita typpijousijuttujamitä onkaan ja 100tuumaisia boggereita. Kuitenkin tulisi kaikkien muistaa että tää on tosi pieni harrastajakunta ja monella voi olla sellanen tilanne jotta ei oo ketään kaveria jota kiinnostaa vittujakaan maasturien rakentelu niin sitten siitä kerrotaan täällä palstalla. Se hönö tyyppi joka hitsailee jostain romusta missä eioo muutaku reikää reiän vieres sellasen härvelin että pihaojan yli pääsee saattaa innostua joskus tekemään jonkun yhtä kiinnostavan projektin kuin esimerkiksi tämä "projekti nimeltään half life" jos vastaanotto palstalla on avoin eikä vinkkejä kerrota vittuilevaan sävyyn. (Edit: tiedän parikin erittäin mielenkiintoista projektia joista ei palstalla oo mitään juurikin siitä syystä että pelätään vittuilua. Itellä suhkot positiivisia kokemuksia noista mun "projektien" kommentoinnista että kyllä itte aion avata projektitopikin jos innostun jotain boggerimonsteria väsäämään mihin tulee kaikki maailman tingeltangelit) Nämä asiat joskus ärsyttää palstalla, muuten oon tykänny, useemmin tulee täälä käytyä kuin "äfbeessä" Sain varmasti paljon kavereita tällä postauksella mutta menköön. ei mitään henkilökohtaista ketään kohtaan.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 20.05.2015 12:53 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ennen offailtiin 10-15 vuotta vanhoilla autoilla , nyt 25-40 vuotiailla. Jo siinä saa ruostepaikkoja hitsailla. Ai niin, mehän alettiin G miehen kanssa ajeleen ennen kuin nykyisistä offareista oli nuorimmat syntyneet ...
Kyllä wittuilu kuuluu Suomalaiseen kansanperinteeseen, ja sama se miten elämässä menee kunhan vain menee naapurilla vielä huonommin ...
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mä taidan taidan lukea vain vääriä topikkeja kun ainoat toitsuylivoimakeskustelut mitä ite muistan on tota sarjaa kuin tossa lainauksessakin.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#7
|
||||
|
||||
![]()
hienoa avautumista,tällai oli ennenkin,ei se ollu välttämättä huono asia.asioista nousi joskus k..pä otsaan ja kun tuuli laantui osapuolet oli vain syventäneet tuttavuuttaan.häänrik oli paneutunut asiaan sen vaatimalla vakavuudella ja olen lähes kaikessa samaa mieltä.
PEElle kiitos linkistä,huomasinpa etten ole yksin ajatuksieni kanssa,mut kuiten suuressa vähemmistössä Aletaas muuttuun täs ![]() Tapaus Nerd-O: Mun mielestä nicci ja sen taus täytyis julistaa suojelukohteeksi,siltä varalta että joku moderaattoreista menettää malttinsa ja tekee jotain hätiköityä häntä kohtaan..onneksi modemme ovat selkeesti tavan paksunahkaisempaa mallia ![]() Kyllähän täällä,niinku elävässä elämässäkin olis jumalattoman tylsää jos kaikki olis samaan muottiin valettuja,MEILLÄ ON PERUSTUSLAILLINEN OIKEUS SANANVAPAUTEEN ![]() ![]() Ihan ku Eki tuossa jo valaisevasti asiaa sivuaakin:Kyllä wittuilu kuuluu suomalaiseen kansanperinteeseen ja perään pari perinnekuvaa vuodelta...ei mitään käryä,kuitenkin luokkaa reissu ja perä paraimmillaan molemmat ![]()
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 20.05.2015 18:22 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tähän on pakko laittaa ******** kirjoitus joka mielestäni on taas unohtunut.
Nimet ja merkit poistettu ettei tule kellekään paha mieli. Parahin ******* Asian ydin ei ole ******-miesten, tai kenenkään muun merkin miesten fanaattisuus, vaan sinun oma käyttäytymisesi tällä palstalla. Sinulla on toki oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta vähintäänkin kohtuullista olisi peilata itseään, vaikkapa sitä monitorin näytöstä ja miettiä oikein hartaasti, miksi sinun kommenttisi toistuvasti aiheuttavat tällaisen tuloksen, kuin tässäkin topicissa on tapahtunut. Vinkkinä sanottakoon, että kyse ei siis ole ******* omistajien normaalista poikkeavasta herkkänahkaisuudesta. Sinun tapa kirjoittaa ja ilmaista asioita on se, mikä nostaa kerta toisensa jälkeen ihmiset takajaloilleen. Sanot että pieni vittuilu kuuluu asiaan, mutta et ilmeisesti tiedä, että vittuilukin on taitolaji. Ja sitä taitoa sinulla ei ole, vaikka ilmeisesti luuletkin että on. Räkyttäminen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole asianmukaista "vittuilua" nettikeskustelussa, ei myöskään jatkuva samasta asiasta räkyttäminen. Myös kirjallinen ulosantisi vaan valitettavasti on teini-ikäisen kouluttamattoman tasolla, millä tahansa mittapuulla mitattuna, sekin ärsyttää toisia, eikä silläkään ole mitään tekemistä tietyn merkkisten autojen kanssa. Niin on toki meillä monilla muillakin, mutta hyvin suuri osa ei kuitenkaan takerru (merkki)asioihin sillä intensiteetillä kuin sinä, varsinkaan muiden valintoja kunnioittamatta ja jopa talloen toisten mielipiteitä. Mieti asiaa. Paitsi jos haluat ja toivotkin, että hyvistäkin topiceista muodostuu tällaista sontaa osallistuuttuasi niissä käytyyn keskusteluun. Mieti silloinkin. Ja lähtee......... osuu ei os.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kovasti on kyllä tietyillä henkilöillä mielipiteitä asioista ilman sen vankempaa tukea asialle... Osalla on taas mielipide erilaisiin asioihin jopa ihan perustelujen kera... Mutta eiköhän joka soppaan mahdu yksi tai useampi besserwisseri... Saattanut joskus itsekin syyllistyneen moiseen... Parasta kai olisi jatkaa Teknikka- ja Projektipuolella vain kylmillä faktoilla ja sopivalla huumorilla ja sitten Shit-puolella voi kuka vaan löpistä omiaan. Pitää kommentoida tuota Söötsin-käyttöä. Kun noita juttuja laidasta laitaan lukee, niin ihan normipalikalle "esim. kardaaniakseli" on käytössä lukuisia variaatioita. Koita siinä sitten yhdistää auton "lempinimi" ja haettavan osan "lempinimi" hakuun... Ei ainakaan useinmiten onnistu, vaikka g:llä (google) useinmiten halutut asiat löytyy... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä esimerkki uusien tulokkaiden mollaamisesta on tälläkin hetkellä projektiosiossa. Sielä joku juuri harrastuksen alottanu skidi oli leikannu susukista katon takaosan pois. Tähänkää ei saatana oo voinu antaa asiallista kommenttia turvakaaren tekemisestä, vaan pitää heti alottaa"vitun idiootti"-tyyliin "miten ökaton leikkaaminen muka parantaa maasto ominaisuuksia jne jne" KUVASTA PÄÄTELLEN PROJEKTIN ALOITTAJA ON VIELÄ IHAN LAPSI!! Ei sellanen ymmärrä mistä näin "lämmin" vastaanotto johtuu! Erityisesti pitäis ymmärtää varsinki tälläisten pienien nassikoiden kohdalla olla erityisen varovainen miten asian esittää.
Miettikää nyt oikiasti jotta miltä tuntuu astua "isojen poikien hiekkalaatikolle" kun oman ikäset vielä vetää polkupyörillä kilpaa ja vasta haaveilee moposta! ![]() Kyllä muistan itekkin kun ihan 20v ostin ekan maasturin ja palstalle nimimerkki niin alkuun tuli oltua "herkkänahkainen" kun astui uudelle tuntemattomalle alueelle. Nykyään ihan eri asia, maine tääläki jo menny monesti niin ei osaa enää ottaa itteensä kuittailua ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Eli ilmeisesti minä siis olen palstan ongelma? Yleensä kyllä puhun ihan omakohtaisista kokemuksista. Vaikka ne välillä voikin kuullostaa melko legendaarisilta
![]() ![]() Mutta voiko oikeesti kukaan väittää että täällä ei tuo toitsu olisi muka joku jumalasta seuraava? Jotain varmaan myös kertoo että niitä on varmaan palstalla eniten, safareilla eniten jne. No voiko suurinosa porukasta olla väärässä? No voi olla. Tuolta voi kuka vain lukea kysymystä mikä maasturiksi. Suurinosa on sarjaa toitsu. Perustelut luokkaa esson baari. Jos joku ehdottaa esim. pajero niin sehän lytätään heti ensimmäisenä. Oikeastaan mitä tahansa kysyy niin Pajero on vaan paska laitos. Yleensä toitsumiesten toimesta, kenellä ei oikeesti ole minkäänlaista kokemusta koko pelistä. Se perustelu yleensä perustuu mielikuvaan kyseisestä laitteesta. Minullahan on muuten Pajero ollut ja kyllä se oikeesti yllätti siihen mielikuvaan mikä täältä palstalta oli tullut. En tiedä olenko minä sitten palstan ainoa kaveri millä on ollut toitsu ja olen sen käytännössä todennut täysin paskaksi laitteeksi. Palstalta saa mielikuvan että toitsun ratissa pääsee jumalten seuraan ja se on ihan yliveto peli maastossa. Kyllä sen ratissa on suurimmat pettymykset kokenut. Se ei toiminut edes rakennettuna metsässä. Ehkä tuon toitsusta luodun mielikuvan takia siitä tuli melkoinen pettymys? Tuli kuitenkin sellainen omistettua, sitä tuli rakennettua ja tuli myös koettua kuinka onneton esitys se on. Tuo sitten tuntuu aiheuttavan ongelmaa kun ei oikeasti näe sitä kovin kehuttavana pelinä ja tuo tämän asian vielä julki. Jokaisella merkillä on ne hyvät ja huonot puolet. Mutta tämän erään merkin kohdalla varsinkin tällä palstalla ne huonot ominaisuudet loistaa kyllä joka topikissa poissa-olollaan. Itse uskon enemmän suoraan palautteeseen kuin tuohon täysin typerään suomalaiseen tapaan olla hiljaa ongelmista ja vetää viinaa vitutukseen. Ehkä lopuksi vielä eukko piestään, ilmoitetaan offipalstalla että lähden palstalta pois kun on paskaa porukkaa paskoilla neuvoilla ja sitten ollaan taas mies. On tuo melko säälittävää touhua. Tulihan tuossa muuten Balenoakin rakenneltua. Eikä sen mistään jarrusteisteistä koskaan olisi leimalla pitänyt mennä läpi ja olen mulkku kun en vie jarrudymoon sitä. Kummasti se edellinen kaveri oli sen niillä jarruilla saanut leimasta läpi, eikä taatusti ole toiminut kuten kuuluu. Eikä se kaveri varmasti missään kertonut kuinka jarrut on tehty tai mitä viritelmiä se ylipäätään on tehnyt. No minä sitten vähän virittelin ja kerroin näistä viritelmistä. Ei ne ihan putkeen mennyt kun päähänkin tuli melkoinen vekki ja verikin lensi. Lopulta pakkohan ne jarrut oli tehdä kuten neuvottiin alunperin kun alkuperäiset osat meni ihan paskaksi siinä soveltaessa. Mutta en kyllä muista itse koskaan ketään täällä mulkuksi tai vastaavaksi haukkuneeni (toitsuja olen kyllä haukkunut, koska ne on vaan niin paskoja laitoksia) tai käskeneeni siirtyä muihin harrastuksiin kun ei osaa tai tuo julki jonkun kaikkien tietäneen "salaisuuden". Tuossa kun pikaiseen vähän selailin noita omia vanhoja topikkeja niin aikamonessa joku muu kyllä menee henkilökohtaisuuksiin. Olisihan se jeez kun olisi tälläisen suuren gurun arvossa, minkä neuvoja ei kyseenalaisteta millään tavalla. En vaan usko tuollaisiin guruihin ihan joka asiassa, enkä kyllä sellaiseen asemaan edes koskaan halua. Toki ne usein on oikeassa, mutta pakko silti hieman soveltaa jos itse teen ![]() ![]() Liittyykö tuo nyt millään tavalla tämän palstan nykyiseen menoon? No osittain. Ennen tosiaan melkoista soveltamista sai duunata, ilman että heti haukuttiin koko idea. En vaan oikein pidä ideasta että joku tietty henkilö nimetään yleiseksi ongelmaksi ja silti sanotaan ettei saa mennä henkilökohtaisuuksiin ja homman pitää perustua edes jonkin asteen kokemuksiin. Tuossa vielä melko selkeästi tehdää julki kuka tämä henkilö on. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Luen tätä ihan mielenkiinnolla, mutta tuossa oli jo aika paljon asiaa. Onneksi sulla on hallinnassa tuo kappalejako, muuten olis pää haljennu. ![]() Turhaan tässä sormella osoitellaan yhtä ihmistä, kyllä täällä muitakin persoonia on, joita pitäis sormella silloin jo osoitella.. Jos ei jonkun ihmisen kommentit kiinnosta, niin asetuksista vaan "ignore" päälle ja that´s it! Ei joudu enää kattelemaan hänen kommenttejaan.. En vaan itse ainakaan moiseen pysty, vaikka jonkun jutut ottais päähän. Sen verran utelias olen, että haluan nähdä mitä joku ärsyttävä kirjottaja taas on kirjotellu. ![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ennen Isuzu prokkis, nyt Suzuki | Jussi Heinonen | Maasturiprojektit | 116 | 01.02.2015 20:22 |
Tuxu ennen ja jälkeen.. | k81 | Chit-Chat | 29 | 24.04.2010 13:03 |
"Projektit ennen ja nyt" topici hukassa... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.05.2007 15:14 |
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
Ennen oli kaikki paremmin, vai oliko? | Wille | Society | 1 | 11.12.2006 11:31 |