![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Täs nyt on omasta mielestäni sitä trollausta taas. Onneks oon sekakäyttäjä, niin ei tarvii kumppikuntiin tipahdella ja voi harrastella vapaasti kaikki maastureita. Ja mitä topikin aiheeseen tulee, niin kai tää maailma muutenki on muuttunu tuos ajassa, niin miks ei offipalstakin?
|
|
|||
|
|||
![]()
Se alkuperäinen kommentti ei kyllä niin vakavasti oltu kirjoitettu. Näin chatti puolella kun ollaan. Mut jotenkin ideaa kyllä söisi jos perässä lukisi vitsi vitsi? Tuo hymiömääräkään ei näyttänyt auttavan asiaa ollenkaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Dodii, en tiedä miksi palstan ensimmäinen postaus sattu tähän keskuteluun tulemaan mutta annan uuden ja vihreän vastaukseni.
Itse monta palstaa seuranneena ja käyttäneenä voin todeta että offipalsta on edelleen kaikista leppoisin palsta. Voi herranjumala sitä paskamyrskyä audi,bmw jnejne foorumeilla jos satut tekemään jotain samaa kuin toiset tai sitten eri. Ikinä ei hyvä. Ainahan se yks mulkku löytyy joka porukkaan, mutta yleisesti ottaen mielestäni tällä palstalla on aina tullut rakentavia tai ainakin perustelut sisältäviä kommentteja. Turha se on mielipiteistä väitellä, vaikka onhan se välillä hauskaakin. ![]() Ps. omaa rojekteja ei näytillä ole kun niissä ei yksinkertaisesti ole tapahtunut mitään kahteen vuoteen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jeps,eli mä löysin oikeesti asian mikä mua on riivannu koko tän takaisintulon riemun rasitteena,mikä on muuttunnu...tootta väsyttänny rangeharrastajat täältä omille viel vanhemmille sivustoille..
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 23.05.2015 17:34 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() No hartsa,näinhän siin kävi..liika kossu aiheuttaa sormien hermostunutta liikaliikehdintää näppäimistöllä ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ennen Isuzu prokkis, nyt Suzuki | Jussi Heinonen | Maasturiprojektit | 116 | 01.02.2015 20:22 |
Tuxu ennen ja jälkeen.. | k81 | Chit-Chat | 29 | 24.04.2010 13:03 |
"Projektit ennen ja nyt" topici hukassa... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.05.2007 15:14 |
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
Ennen oli kaikki paremmin, vai oliko? | Wille | Society | 1 | 11.12.2006 11:31 |