Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahtipoika
Myit minulle w123 280E:n moottorin joitain vuosia sitten ja senkin Piti olla hyväkuntoinen ja nokat kunnossa, sanoit itse ne tarkistaneesi. Kiinniruostunut loppuun ajettu Paska se oli.
|
Ainut Mersun 280 mosa joka minulla on ollut oli 123 coupessa, josta kävi lauma Mersuharrastajia irroittelemassa osia ihan itse ja useampi henkilö samaan aikaan ennen romun paalaamista. Jokainen sai hypistellä osia ihan tarpeensa mukaan ennen ostamista. Auto oli vakuutusyhtiöltä ostettu korinvaihtopeli (lue runkonumero vaihdettu) joka oli saanut pienen pusun eikä sitä voinut prosenttien takia enää korjata kilpiin. Hyvin se kiinniruostunut loppuun ajettu paska silti yhden viikonlopun ajelut siirtokilvillä palveli.
Jos oikeasti olet minulta tuon moottorin ostanut, olisiko ollut asiallista vaikka soittaa perään silloin kymmenen vuotta sitten eikä alkaa märehtimään asiaa vuosikymmen myöhemmin netin keskustelupalstalla. Muutoinkin laitan Mersun osat yleensä mieluummin paaliin kuin edes tarjoan Meseharrastajille. Vittu mie en ymmärrä tätä nyky touhua ostajien toiminnan suhteen! Topicin alkuperäisen aloittajan kanssa asiat on sovittu eikä tämä kommentti liity nyt häneen mitenkään.