![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
No eiks se sitte ole 2685???
|
#27
|
||||
|
||||
![]()
mitäs tossa vanhassa ho lohkossa on vikaa ja paljo se maksa
![]() |
#28
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#29
|
|||
|
|||
![]()
Oho,näppäily virhe paholainen.Eli olin kattovinani et 2685 mut tuota kun ei
ollu tuolla aiemmin petpin listalla niin aattelin jos se sit kuitenkin oli 2686. |
#30
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja on siinä vähän muutakin eli verkon paino. Mut muita osia vois vielä hyödyntää.Kiertokanget varmaan ehjät,kampiakselissa pienet jäljet mut koneistamalla siitäkin saa kalun,männistä ei tietoa ku en irrottanu. Niin ja tuosta kannestakin saa ku plaanaa ja hio venttiilit. |
#31
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#32
|
||||
|
||||
![]()
Eiks nää Jeepin mosat normaalisti kestä ihan hyvin vakionakin. Tää kone oli Saksantuontiautossa ja öljynkierto just sen näköinen kuin voit kuvitella että on kun mineraaliöljyjä ei vaihdeta koskaan. Venttiilikoneistosta sai piikata pikeä irti.
|
#33
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#34
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja nyt kun tulee "paremman huolellapidon kohteeksi" niin jotkut huomattavan hyvin pesevät oljyt koneeseen, ja öljyjen/suodattimen vaihtoväli heti maksimmiin, niin pääset itsekkin ihmettelemään laakeriremonttia ![]() -> siis kun pistetään parempaa öljyä koneeseen, niin kaikki vuosikymmenten paska lähtee irti, tukkii öljynsuodattimen, ja silloin kokoajan likainen öljy kiertää suodattimen ohi (niin kuin aina kylmä oljy tekee ![]() ![]() -> suosittelen vaihtamaan suodatinta huomattavan usein, esim ensimmäisen kerran 500 km jälkeen, sitten 2000 km jälkeen, ja uudet öljyt+suodatin 5000km jälkeen. (jos öljy menee heti ensimmäisen lenkin jälkeen käytetyn näköiseksi, niin se on merkki että öljy toimii myös puhdistamisen osalta, siis vanhat paskat alkaa liuota öljyyn ![]() |
#35
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#36
|
||||
|
||||
![]()
stroukkeri tai ahdin, jompi kumpi haluttais kokeilla mutta voi olla että jää ajan puutteissa tekemättä
|
#37
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#38
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos oikeasti olet minulta tuon moottorin ostanut, olisiko ollut asiallista vaikka soittaa perään silloin kymmenen vuotta sitten eikä alkaa märehtimään asiaa vuosikymmen myöhemmin netin keskustelupalstalla. Muutoinkin laitan Mersun osat yleensä mieluummin paaliin kuin edes tarjoan Meseharrastajille. Vittu mie en ymmärrä tätä nyky touhua ostajien toiminnan suhteen! Topicin alkuperäisen aloittajan kanssa asiat on sovittu eikä tämä kommentti liity nyt häneen mitenkään. |
#39
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kompuran rassaamista, muutama kysymys | Nostokurki | Chit-Chat | 6 | 01.03.2013 14:25 |
muutama tekninen kysymys | Arctic Rhino | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2013 09:20 |
Pajerosta muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2012 17:37 |
King cab muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.09.2011 04:27 |
Muutama auton rakentelu kysymys? | fomoko | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.10.2010 19:41 |