![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Usein jotakuinkin niin, että mitä enemmän kankaita/ kudoksia, sitä suuremmalla kantavuusindeksillä rengas on. Tarkoittaa yleensä samalla usein myös painavempaa ja jäykkäkylkisempää rengasta, ja saattaa myös olla hieman kovemmalla kumiseoksella jos katurenkaasta on kyse. Eikä se maastorenkaissa kovin paljon erilailla mene.
edit: niin ja merkintätapa yleensä niin että ekana kuvion alla oleva määrä ja jälkimmäisenä kylki.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia renkaiden kestävyydestä | triiit | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 15.10.2013 18:01 |
Hilux LN110 voimansiirron kestävyydestä kysymyksiä? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.03.2012 00:08 |
Mj kysymyksiä. | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.06.2010 10:18 |
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.02.2005 20:57 |
voiman siiron kestävyydestä.. | coupe | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 17.10.2003 14:05 |