Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.10.2003, 08:41
coupe coupe ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Viestit: 8
Perusasetus

voiman siiron kestävyydestä..


eli rupesin tos funtsimaan kun omaa projektia pikkuhiljaa kasailemaan aloin, eli mikähän
mahtaa olla voimasiirron heikoin lenkki?

loota (th400) taitaa vahvistettuna kestää melkein mitä vaan?

entäs perä? sinne tuli uudet laakerit ja muutenkin oli asiallisen näköinen
mutta missä menee kestävyyden raja?

taka ripustukset tuntui ehkä hiukan hintelältä rakenteensa puolesta vai onko pelkkää kuvitelmaa. kaikki puslat tuli uutta, onko muuten kuinka perso puslia kuluttamaan?

entäs vetarit ja pyörän navat, millä tehoilla alkaa napsumaan?

onko mahdollista vahvistaa mahdollisia heikkouksia (kenties kotikonstein tai järkevällä budjetilla)?


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tehostajan voiman puute hampuusi Tekniikka & Jutustelu 38 30.08.2017 20:43
M.HJ:N voiman ulosotto 2 suuntanen tossu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 21 21.09.2007 11:32
Hilun voiman ulosotto panda Tekniikka & Jutustelu 21 23.11.2006 20:11
M.Voiman ulosotto hoojii O/M/V Muut 3 10.01.2006 15:15
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä bj75 Tekniikka & Jutustelu 8 24.02.2005 20:57


Sivu luotu: 09:31 (GMT +2).