![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Vahvempi 9.5 välitys + lukko eteen. Samat osat kävisi sillloin eteen ja taakse.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tai takapyöräohjaus, ja tosi leveä taka akseli...
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuon vahvemman 9.5" perän lukolla sais varman helpommalla eteen ottamalla HJ61:n akselin siihen. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Pikasesti piti käydä tallissa hieman pienentämässä etuakselin koppaa kun jäi vaivaamaan pääsiäiseltä. Mittasin että lautaspyörä tulis pahimmillaan
62mm ulos tuosta akselin kuoren etupinnasta ja putkipääty on 92mm syvä joten laikkasin putkipäädystä 20mm pois eli varmaan vajaa 10mm pitäs olla tilaa vaikka lautaspyörä ei ole keskellä koppaa. Tulihan tuosta heti inhimmillisemmän näkönen: |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tuosta hybridistä tulis parempi aksula kuin hj61:n kun olis vahvat nivelet ja iso murikka. Longfieldilla kustom mittaiset vetarit ei ole kalliita (tai siis lisähinta ei ole kova).
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ei tarvi custom vetareita, Paitsi jos haluaa pitkäboorisen orkkislukolle. Tuossa yks toteutus, Tarvii semifloater akseliputken: http://www.pirate4x4.com/forum/gener...-80-9-5-a.html
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#7
|
|||
|
|||
HDJ:n pitkäpoorinen etuvetotikku?Lainaus:
Ja tuo hdj:n takamurikka on aika lailla sama, kuin hj-61:n Toki kaiken voi tehdä/teettää, mutta ei varmaan aivan halpaa, ainakaan teettää jenkeissä. Toki voihan noita vetoakseleita tehdä vaikka itse, tuo minun tekemä bj-40/42:n etu lukkovetari kesti kevyesti viritettyä 5L kasia, raskasta kaasujalkaa ja 38" swamppereita aikansa, vaikka oli vain metritavarasta koneistettu. |
|
#8
|
||||
|
||||
Jep jep...
No ni, talvilomareissut on lusittu joten pääsee taas tätäkin puuhaamaan eteenpäin.
Noin niinku välipalana ajattelin tarkistaa Jeepin etuvetarit ja ristikot kun näytti jotenkin oudolta viime makkaranpaistoreissun jäljiltä ja kappas, kappas... ![]() Niin se oli vain antautunut Yukonin elinikäisen takuun ristikon kuppi, ...kele. Tämä vain jälleen vahvistaa tarpeen akselin vaihtoon, saa sitten nähä muuttuuko ristikko/vetari ongelmat murros murskaan...
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ei sillä kestä mikkään
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
veli-matti |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Niinpä...
No tuli tekastua väliaikainen patentti (uusia kuppeja ootellessa) eli kupin kansi paikoilleen, rikka perään ja heftillä kiinni ettei karkaa (onneks tuo oli lähteny sisemmästä tikusta irti, sellanen takuu uus odotteleekin jo tuolla varastossa paikalleen vaihtoa joten heftit ei haittaa). Rasvaa täyteen ja Jeeppi ulos että pääsee kunnolla Tojon aksuloiden kimppuun. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
| XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
| xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
| O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
| xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |