![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pikku päivitys tähänkin rojektiin. Tossa edellisenä viikonloppuna tekasin ohjaussylinterin loppuun. Katkoin varret sopivasta kohtaa ja hitsasin pultinpätkät jatkoksi, mihin spi sit nuo pallonivelet. Saihan se sylinteri uuden värinkin niskaansa. On kyl viimenen kerta ku maalaan mitään Miranolilla, se myrkky ei kuivu millään edes pannuhuoneessa... Tälläviikolla Fed Ex toi vihdoin kauan odotetut osat: Tulihan samassa lähetyksessä myös o-remgassarja suuttimille, automaattiaskin öljynsuodatin ja tiiviste, ja sit viä virranjakajan pyörijä. Sit pääsinkin asenteleen tiivisteitä. Perkeleesti niitä olikin pieneen lootaan ängetty ![]() Simpukan sain kasaan muutaman tunnin temuamisella. Hiukan haastavia ne kuulat saada takas sinne kierteeseen... Muutama o-rengas jäi ylitten, kun en vaan löytäny niille paikkaa. otin vanhan tiivisteen pois ja pistin uuden tilalle, mut silti niitä oli liikaa... ![]() Lauantaina olis tarkotus asennella hilppeet autioon ja sunnuntaina testaan Nokialle, et kääntyykö ne renkaat viä tän säätämisen jälkeen ![]()
__________________
-MMC- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Sununtaina olin sit Nokialla pörräämässä, tosin ilma hydroassistanttia... Tarttee vielä tehä ohjausvarsi uusiksi, et mahtuu joka tilanteessa oleen, ku rupee tuota roipetta oleen akselilla.
Päivä meni muuten hyvin, taka-akselin traktionbar toimi ok, mut sit yhtäkkiä rupes kuuluun hirvee pärinä ja rapina konehuoneesta ![]() huomenna metsästään uutta laakeria, kun koko tellinki näytti olevan melko arvokas... Tämmöset tuli maanataina postista: Mustangin suuttimet. Nelireikäset näyttäs olevan. 33% pinnaa enemmän tuottoja näin päissään laskettuna. Ei viitti hullutella suuttimien koolla et ecu pysyy viä järjissään sen ohjelmoitavan MAPin kanssa, kun saan aikaseks sen hommata. Rajottaa vaan tää opiskelu aika paljon rakentelua... ![]()
__________________
-MMC- |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mä voin väliaikaisesti avuksi sponsoroida ton mappianturin jännitteen huijauslootan enneku saat sen ohjelmoitavan aikaseksi? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Täähän olikin mielenkiintoinen tarjous!
![]() Mitäs mieltä arvon raati on, pitäskö kaasuläppä olla enne ahdinta vai ahtimen jälkeen. Noissa jenkkien projekteissa se on pääsääntösesti ennen ahdinta. Kun taas esimerkiksi mun G60 Passatissa kaasuläppä on remmiahtimen jälkeen... Onko tossa mitään taikaa??? ![]()
__________________
-MMC- |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitenköhän akselit mahtaa kestää ahtimen tuoman lisäväännön?
![]() ![]() ![]() Pian ne on sullakin Volvon / Mogin / Toyon akselit. ![]() Ei mitään hieno peli sulla. Odottelen kovasti miten ruuvi asettuu konehuoneeseen. Sulla nämä suunnitellut eksoottisemmat vempeleet kuten hydraulivinssi on tupanneet myös toteutumaan. ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tuli talvella hommattua toinen imusarja. Sitä tuli hiukna purettua: Tämmösen alumiinilaipan askartelin joku viikonloppu ahtimelle: Tämmönen paketti siitä on muotoutumassa. Tohon kaasuläpän ja alumiinilaipan väliin tarttee vielä 4omm lisää alumiinia johon jyrsitään kanava ilmalle. Sieltä samasta myös pultit kaasuläpän rungon läpi imusarjaan. Tottakai sit viä täytyy rakentaa kannakkaite imusarjaan sekä kanteen. Vähä korkee paketti siitä tulee, mut eikös tällasen ahtimen kuulukkin tulla konepellistä läpi ![]() Huomenna taas koneistajan juttusille... Jaa niin. Se flektin laakerihomma tuli pihalle viikonloppuna muutaman tunnin ajon jälkeen ![]()
__________________
-MMC- |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Toi ruisku tais olla se avainsana tos maalaamisessa. Ite tulee töhrittyä nää rakentelut ihan pensselillä...
__________________
-MMC- |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Dodii!
Nyt on se viskon laakeri korjattu. Se alkuperänen laakeri oli sit semmonen et sisäkooli on suoraan akselin pinnassa, eli uusiks meni. No osa kun oli melko kallis niin tartti soveltaa. Koneistaja teki uuden akselin johon laitoin kolme tollasta pientä kuulalaakeria. Ulkohalkasija sama kuin alkuperäsessäkin laakerissa. Laakerilukitteen kera naputtelin paikalleen. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=126661 Huomenna Nokialle testaan et pysyykö se siä paikallaan ![]()
__________________
-MMC- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 1994 Jeep grand cherokee unlimited 5.2 puretaan | kkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.04.2014 07:37 |
Myydään Jeep Cherokee 3,7 Limited 2002 | mbakiepo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.09.2011 10:32 |
Myydään Grand Cherokee Limited | jappe | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.07.2009 23:22 |
Myydään Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2009 14:59 |
M:JEEP CHEROKEE -90 LIMITED | V.A.PAHTAJA | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.08.2007 19:09 |