Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1651  
Vanha 15.03.2013, 18:53
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

No niin.. Nyt on termari vaihdettu. Genuiinia Toyotaa suoraan marmorilta hintaan 44,90 tjsp.. En tiedä onko ihan korvien välissä, mutta ihan kuin koko auton luonne käyntiääntä myöten olisi hieman muuttunut.. Voiko termari muka vaikuttaa..?

Samalla sitten vaihtelin 31" fillarit alle. Kun ottaa tiukkoja käännöksiä, niin rengas pyyhkäsee sisälokarin takakulmaa alhaalta. Onko jotain lääkettä, paitsi helman "prässäys" läjään.. Olen joskus kuullut vääntösauvojen kirraamisesta. Miten / mistä se tehdään..? Ei tosiaan ole kiinni kuin muutamasta millistä oikealla, ja vasemmalla vähän isommasta (taitaapi olla vanha kolaripeli tuo meikäläisen pirssi..)
Vastaa lainaten
  #1652  
Vanha 16.03.2013, 07:06
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambula Näytä viesti
No niin.. Nyt on termari vaihdettu. Genuiinia Toyotaa suoraan marmorilta hintaan 44,90 tjsp.. En tiedä onko ihan korvien välissä, mutta ihan kuin koko auton luonne käyntiääntä myöten olisi hieman muuttunut.. Voiko termari muka vaikuttaa..?

Samalla sitten vaihtelin 31" fillarit alle. Kun ottaa tiukkoja käännöksiä, niin rengas pyyhkäsee sisälokarin takakulmaa alhaalta. Onko jotain lääkettä, paitsi helman "prässäys" läjään.. Olen joskus kuullut vääntösauvojen kirraamisesta. Miten / mistä se tehdään..? Ei tosiaan ole kiinni kuin muutamasta millistä oikealla, ja vasemmalla vähän isommasta (taitaapi olla vanha kolaripeli tuo meikäläisen pirssi..)
Onko 170 mallin auto?
Mulla oli samaa tautia, pistin sdorin palikat (2,5cm muistaakseni) ja taakse pidemmät riiput, vääntösauvojakin hieman kiristetty.
Laittelin vielä 3cm korinkorotuksen ettei ota kiinni joustossa jos ajaa pyörät käännettynä.
Alkuun koitin noita sisälokareita lämmitellä ja painella mutta tuo milli-pari tuntui olevan se mikä ottaa kiinni ääriasennossa.
Vastaa lainaten
  #1653  
Vanha 16.03.2013, 07:26
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Onko 170 mallin auto?
Mulla oli samaa tautia, pistin sdorin palikat (2,5cm muistaakseni) ja taakse pidemmät riiput, vääntösauvojakin hieman kiristetty.
Laittelin vielä 3cm korinkorotuksen ettei ota kiinni joustossa jos ajaa pyörät käännettynä.
Alkuun koitin noita sisälokareita lämmitellä ja painella mutta tuo milli-pari tuntui olevan se mikä ottaa kiinni ääriasennossa.
Juu, on 170 sarjanen malli..

Pitääkin lähteä keräilemään roipetta, jos nostais sitten kotteroa kerralla vähän korkeammaksi. Ensiapuun pitää tolle lokarille yrittää tehdä jotain. Tänään työmatkalla kuulostelin vähän tarkemmin, raapii kiinni kun ratti on karvan vajaa ääriasennossa.
Vastaa lainaten
  #1654  
Vanha 16.03.2013, 08:45
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Kuumailmapuhaltimella lämmittää sisälokaria ja jollakin painelee niin saa sen millin kaks lisää tilaa
Vastaa lainaten
  #1655  
Vanha 17.03.2013, 10:24
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

joo taikka päästää sisäloksun irti ja pistää helmaa vasten latan pätkän. sit pari napakkaa napsua siihen lattaan ja tadaa, tuli puol senttii lisätilaa
jos riittää vara nii voihan niillä sauvoillakin yrittää sen verran nostaa keulaa ettei kiinni ota. Eli penkin takalaidan kohdalla (noin) auton alla runkopalkin vieressä on sellanen pultti (osottaa alaspäin) ja lukitusmutteri jotka on kiinni vääntösauvan päässä. Niitä saman verran puolelta ja toiselta kiinnipäin kääntämällä menevät tiukemmalle, keula nousee jos iskareissa varaa.
Älä nosta liikaa noin, loppuu ulosjoustovarat ilman noita 2,4TD:n mainitsemie SDOR palikoita niin ja kiristys hyvä tehdä etupyörät ilmassa, saattaa muuten iskee kierrekato noihin pultteihin
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #1656  
Vanha 17.03.2013, 10:51
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.011
Perusasetus

Mullahan tossa LN170 Hiluxissa on 235/85/16 nakit ja miettiny jos tuliski 255/85/16, muuta huolestuttavaa joka vois ottaa kiinni en ole keksinyt muuta kuin pesunestesäiliön. Ainakin se tulee lähelle rengasta.

Etukuraläpän kiinnitysruuvi piti poistaa 235/85/16 nakkien tieltä. Alkuperäiset kuraläpäthän voi korvata toisenlaisessa jos sellaisia edes kaipaa.

Sisälokasuojat on ollut irti siksi kun olen maalaillut ruostesuojatarkoituksessa. Kuraläpän takaa voi hakata vähän jos haluaa lisää tilaa.

Onkos muilla käteviä ratkaisuja tuolle pesunestesäiliölle, pitääkö ottaa kokonaan pois alkuperäisestä paikasta jos isompia renkaita laittelee?
Vastaa lainaten
  #1657  
Vanha 17.03.2013, 10:56
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

en ite kyl ees kiinnittäny huomioo tohon säiliöön..tosin liekö eroo ku miula oli kdn170..
alla oli siis 31x10,5 r15 ja 33x12,5 r15 (korinkorotuksen jälkeen et -12 vanteilla) eikä ottanu muuhun kii ku kallistuksenvakaajan tankoon sillee et näki ku on kumi käyny ja just tuohon kuraläppään..vakiokorkeella kopalla kävi myös sisälokariin tietyssä asennossa..
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #1658  
Vanha 17.03.2013, 10:58
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

niin ja kannattaa pitää nuo roiskeläpät kii, mielellään renkaan kohalla ja leveet. Nätisti hiekkapuhaltaa oven alareunan ja lavan kyljen ku ajelee sorateitä
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #1659  
Vanha 17.03.2013, 11:40
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Miten onnistuu d4d -02 löpö puolen ilmaus? käsi pumppu ei kovene kuin hetkeksi.. Onko tämä normaalia? pumppaa paine ---> minuutti ja taas on lutkutin löysä.
Vastaa lainaten
  #1660  
Vanha 17.03.2013, 19:51
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

tolleensa se menee, siula vuotaa nyt jostain ilmaa sinne..lähteekö käyntiin normaalisti ja jos lähtee nii mites pidemmältä seisonta-ajalta??
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #1661  
Vanha 17.03.2013, 20:06
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Tänään joutu sahaa pidempään. Yleensä kuin palmun alta. Toki seisonut taas viikon..
Vastaa lainaten
  #1662  
Vanha 17.03.2013, 20:11
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

no ei kai tuo nyt niin rajusti sit vuoda jos ei tarvinnu pumpata..? paitsi et vuotaakos tuo nyt sit ilmat tuonne suotimen ja pumpun väliin? se ei oo kovin hyvä juttu noissa d4d koneissa..
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #1663  
Vanha 17.03.2013, 20:13
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Mistä halvalla toimiva kaasari 22R moottoriin? Onko joku sovittanut fordin Weberiä, miten eroaa Tojotaan tarkoitetusta versiosta?
Vastaa lainaten
  #1664  
Vanha 21.03.2013, 14:44
HiLu_ HiLu_ ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 21.03.13
Sijainti: Suomi
Viestit: 5
Perusasetus

Korotus


Juu elikkäs onko kokemuksia omen alustasta kun sellasta kovaa tuppaavat kaupittelemaan kun olisi tarkoituksena laittaa alle 32/11,5 kummit ja vähä tarvisi maavaraa saada lisää korotuksen myötä ilman, että ajo-ominaisuudet vallan unohtuisivat jonnekkin? kyseessä n170 mallinen hilux.
Vastaa lainaten
  #1665  
Vanha 21.03.2013, 15:32
kojo7 kojo7 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.10.12
Sijainti: Saarijärvi
Viestit: 13
Perusasetus

Eteen ois 1.5 tuuman palikkat pallonivelen alle ja pitemmät iskarit ln 110 hiluxiin. Mutta millaset nämä ois, et kannattaako ees harkita ku pitäs perää saada kanssa ylös? Vai laittaako vaan lehtijousen alle lisää palikkata? http://www.r-racing.fi/webshop/produ...ils.php?p=1928
Vastaa lainaten
  #1666  
Vanha 23.03.2013, 15:53
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis noilla jousilla säädetään esijäykkyys, ja sitä tuolla 130Nm väännöllä varmaan tarkoitetaan.
Ja lukkoperän "Lukittuminen":
Nuo pakat puristuvat sitä tiukemmalle, mitä enemmän vääntömomenttia kulkee tasauspyörästön hammaspyörissä.
Siis idea on seuraava: Hammaspyörän hampaat on tarkoituksella kartiot, ja mitä enemmän voimaa (siis loppupelissä kardaanin kautta tulevaa vääntömomenttia), niin sitä suuremmalla voimalla vetoakselin päässä olevat hammaspyörät kiilautuvat kauemmaksi ristipapeilla olevista pikkupyöristä-> puristaa pakkoja tiukemmalle-> lukko pitää paremmin.
Ja kun autolla jäädään kiinni, kuten hilmalla tapahtui: siis ajetaan lumessa, siten että perä hipoo lunta, ja kun jäädään kiinni, niin etenemissuunta muuttuu alaspäin, ja jossain vaiheessa toinen rengas saa paremmin pitoa sekunnin kymmenykseksi, (esim auto alkaa pomppia) ja pysähtyy -> silloin lukkopakat alkaa luistaa-> pelkästään toinen pyörä kaivaa lunta altaan-> siis auto "ristiriipunnassa", ja tuo paikallaan sutiva rengas lämpiää/sulattaa lunta-> siis toisella puolella on kylmä rengas lunta vasten, ja raskaammin kuormitettu (paljon parempi pito) ja toisella puolen lämpimämpi rengas, vähemmän painoa, ja vettä renkaan ja lumen välissä. (hilman tapauksessa tuo vesi jäätyi tauon aikana, ja sen ansiosta lukko ei alkanut luistaa, ja hilma pääsi irti. (kuuntelin pihalla täällä 600km päästä)
Ja tosiaanki tuon kitkalukon kanssa PITÄÄ muistaa että liukukitka on paljon pienenpi kuin tartuntakitka

Siis tuo kiristäminen keski jousta kiristämällä vaikuttaa vain alkujäykkyyteen, mutta kun alkujäykkyys on suurempi, niin epätasaisessa pidossa saadaan tuotua kardaanilta hivenen enemmän voimaa, jolla pidetään lukko kiinni!

Ja tuo hammaskosketuksesta johtuva lukon pitovoima on aivan eriluokkaa kuin 130Nm, jos kardaanista saadan menemään vääntömomenttia.... siis esim käsijarrulla jarrutetaan myös ilmassa olevaa pyörää...

Ja jos nuo kitkalevyt maksaa 20e kpl. niin ompa suhteessa halpunut sitten minun hilux-aikojen, olisin veikannut tuplahintaa marmoritiskillä.

Hiluxiin kevytperäisenä voisi sopia tuo "lounasrasia" lukko, siis samallainen lukko mitä löytyy Zetor 7745 etuperästä vakiona. siis tasauspyörästö korvataan 4:llä laipalla, jotka muodostaa 2-suuntaisen räikän, päästää yhden renkaan pyörimään normaali tilanteessa nopeammin, mutta ei hitaanpaa.

Tästä vielä. Ajatus on avata tuo peräosa ensi viikolla kun on viety ensiksi lavalla olevat havut kaatikselle.

Mutta siihen liittyen kysymys: kardaania kun pyörittelee edestakaisin, niin siinä on klappia jonkin verran eli useamman asteen verran menee edestakaisin. Mikäpä lienee oikea välys, paljonko saa lonksua ? Lonksunta lienee peräisin perän hammastuksesta ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1667  
Vanha 23.03.2013, 17:27
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
niin siinä on klappia jonkin verran eli useamman asteen verran menee edestakaisin. Mikäpä lienee oikea välys, paljonko saa lonksua ? Lonksunta lienee peräisin perän hammastuksesta ?
Vähän se saa pyöriä ees taas tyhjää se kardaanin laippa perästä. "Täysin" timmi se on vain uutena tai juuri shimmattuna. Jos on oikeasti kyse vaan muutamasta asteesta, niin normaalia kulumista. Se voi liikkua parikin senttiä se kardaanin laipan kehä tyhjää ja sitä voi pitää vielä normaalina, jos ei kuulu mitään vollotuksia. Jos laippa ei heilu sivusuunnassa, niin silloin toi välys syntyy just siitä, että välityspyörä ja se iso lautanen kuluu toisiaan vasten.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #1668  
Vanha 23.03.2013, 17:56
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Vähän se saa pyöriä ees taas tyhjää se kardaanin laippa perästä. "Täysin" timmi se on vain uutena tai juuri shimmattuna. Jos on oikeasti kyse vaan muutamasta asteesta, niin normaalia kulumista. Se voi liikkua parikin senttiä se kardaanin laipan kehä tyhjää ja sitä voi pitää vielä normaalina, jos ei kuulu mitään vollotuksia. Jos laippa ei heilu sivusuunnassa, niin silloin toi välys syntyy just siitä, että välityspyörä ja se iso lautanen kuluu toisiaan vasten.
Juu, ei vollottele ajossa. Oisko nii, että jos tuota murkulaa kiristää shimmeillä, niin vaikuttaako se tuohon klappiin? Vai onko ainoa korjauskeino uudet hampipyörät ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1669  
Vanha 23.03.2013, 19:17
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Juu, ei vollottele ajossa. Oisko nii, että jos tuota murkulaa kiristää shimmeillä, niin vaikuttaako se tuohon klappiin? Vai onko ainoa korjauskeino uudet hampipyörät ?
Siellä on niin monta kohtaa josta tuo välys aiheutuu, että ei liene syytä huolestua. Pinjonin ja lautaspyörän hammasvälys, tasauspyörästön hammasvälys ja lisäksi vielä tasasuspyörästön poskirattaiden ja vetarin poorin välinen välys. Eli kaikki osat uusimalla saat välystä pienennettyä, mutta mitään vastaavaa hyötyä siitä ei ole.
Vastaa lainaten
  #1670  
Vanha 23.03.2013, 19:21
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska Näytä viesti
Siellä on niin monta kohtaa josta tuo välys aiheutuu, että ei liene syytä huolestua. Pinjonin ja lautaspyörän hammasvälys, tasauspyörästön hammasvälys ja lisäksi vielä tasasuspyörästön poskirattaiden ja vetarin poorin välinen välys. Eli kaikki osat uusimalla saat välystä pienennettyä, mutta mitään vastaavaa hyötyä siitä ei ole.
Ok, no sitten jätetään vaan tuolleen eli ei tehdä mitään . Kiitos.

Tähän jatko-osa:

Ajelin tuolla metsässä jääketjujen kanssa ja kunnkummallakin pyörällä oli kunnon ote, niin kikaperä toimi ihan loistavasti. Taitaa olla syytä jättää tuo perä avaamatta kun toimii sentään noinkin hyvin. Muutamassa paikassa pomputteli eli kitkat irtosi välillä, mutta niin jaksoi jumputtaa perille saakka.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 05.04.2013 19:22 Perustelu: Ajokokemus
Vastaa lainaten
  #1671  
Vanha 23.03.2013, 19:22
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Viestit: 1.103
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Mistä halvalla toimiva kaasari 22R moottoriin? Onko joku sovittanut fordin Weberiä, miten eroaa Tojotaan tarkoitetusta versiosta?








www.roadlessgear.com tuolta tuli joskus tilattua kaasari omaan bensacruiseriin.. oli valmiit palikat ja ohjeet jotta sai sen oman korvattua.. olin todella tyytyväinen lopputulokseen..
__________________
puukko 2
Vastaa lainaten
  #1672  
Vanha 23.03.2013, 22:00
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

170 mallin kamppeessa outoa kipua, virrat kun laittaa päälle niin ei varoitusvalot syty, hehkun merkkivalo, jarrun merkkivalo syttyy.
Muut varoitusvalot syttyy / välähtää kun lyö rattaat tulille...
Mahtaako alkaa olemaan virtalukon pohjassa kipua?
Vai mistä alkaa kipua katsomaan, normitoimintaahan tuo ei haittaa, tiedä sitten katsastuksessa...
Vastaa lainaten
  #1673  
Vanha 24.03.2013, 09:37
Kilppari Kilppari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.11
Sijainti: Nummi-Pusula, Finland
Viestit: 32
Perusasetus

Apua. jäi löpöanturin liittimet lapaseen.
Eli mureni totaalisesti.
No juotin siihen tankkiin menevään messinkiin (tai mitä sitäjälellä oli) johdon kiinni ja hyvät massat siihen päälle.
mittailin sitten vastusta runkoa vasten ja löyihän sitä,123 ohmia.
Nyt on vielä liittämättä liimessä oleva johto ja toi runkojohto tohon auton omiin johtoihin.
Kysymys:
Toimiikohan toi kytkentä???
Eli meneekö tankin "kohoon" vain ja vain tuo yksi johto ja vastus muuttuu runkoa vasten? Vai meneekö koholle kaksi johtoa?
En kyllä löytänyt siitä entisestä tankin liittimestä kun ton yhden kuparin johon juotoksen tein.
Keikuteltiin vielä tankkia,että koho keikkui ja vastus kyllä muuttui jonkin verran...
Vastaa lainaten
  #1674  
Vanha 24.03.2013, 12:37
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
170 mallin kamppeessa outoa kipua, virrat kun laittaa päälle niin ei varoitusvalot syty, hehkun merkkivalo, jarrun merkkivalo syttyy.
Muut varoitusvalot syttyy / välähtää kun lyö rattaat tulille...
Mahtaako alkaa olemaan virtalukon pohjassa kipua?
Vai mistä alkaa kipua katsomaan, normitoimintaahan tuo ei haittaa, tiedä sitten katsastuksessa...
Taitaa ainoat katsastukseen vaikuttavat merkkivalot olla ABS, kaukovalojen ja sumareiden merkkivalot. Tosta tulee mieleen, että johtuu joko virtalukon pohjasta tai latausmerkkivalon releestä. Yleensä se rele vaan hajoaa niin päin, että sen latausryppään merkkivalot palaa koko ajan. Mut jos sulla ei pala edes öljynpaineen merkkivalo, niin sitten joko virtalukko tai jotain muuta mystisempää. Jos auto toimii, niin tarkasta nyt ainakin, että latausjännitteet pysyy kuitenkin kurissa (lataussäätimen heräte menee virtalukon kautta). Mulla simahti virtalukon pohja niin päin, että syttyi pelkkä öljynpaineen merkkivalo, eikä tullut ACC herätettä (eli radio ja puhallin ei lähtenyt päälle) eikä startannut.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #1675  
Vanha 24.03.2013, 16:16
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Thanks Luoppis, kuusaillaan tilannetta, tänä aamuna taasen kaikki valot syttyivät virrat päälle laitettaessa ja sammuivat kun starttasi.
Pitää seurailla tilannetta...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 01:29 (GMT +2).