Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 03.03.2013, 00:12
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Piratete4x4:n 3-link + panhard laskuri on aika kova sana. Toimii ihan yhtä lailla suorilla nelilinkkitukivarsilla + panhardilla myös. Siinä huomaa äkkiä miten pienet muutokset vaikuttaa helvetisti kaikkeen. Mielenkiintoinen vekotin, samoin kuin nelilinkkilaskuri (tehty ilman panhardia oleviin versioihin).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hilux akseliväli ja akseleiden siirtäminen eteenpäin -Jallu- Tekniikka & Jutustelu 11 14.08.2012 22:16
HDJ:n Tukivarsien puslat Jeeper Tekniikka & Jutustelu 7 20.10.2008 19:11
Huoltoauton siirtäminen suunnistuskisoissa pee Tekniikka & Jutustelu 14 07.10.2008 20:56
M: Tukivarsien kiinnityslaipat sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 11.01.2008 20:53
Tukivarsien pusla -asiaa imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 01.10.2003 07:16


Sivu luotu: 22:49 (GMT +2).