Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti
Tietääseni se on kaikissa lukkoturbiini lootissa niin että lukko vapautuu kun koskee jarrupolkimeen
|
Jeps, näinhän se on. Tosin vähän laatikon älyboksista riippuen, jos on erillinen on-off katkaisija millä laittaa pakkolukkoon niin jää silti "jumiin". No, jarrupedaalissa se katkaisija varmasti on suurimmassa osassa ainakin vanhempia laatikoita, ja kun tuon lukon ohjausvirran saa vielä pedaalin katkaisijankin kautta kierrätettyä niin silloinhan ongelmaa ei ole
Lainaus:
itsellä on katkaisia juuri jarukatkaisialta lähtevässä karvassa niin että saan estettyä traileri perässä liijan aikaisen lukon kytkeytymisen jotta kone pysyy paremmin veto alueella raskaammassa käytössä kun pystyy ajamaan turbiinin stalia vasten tosin maastossa ja mäkisessä maastossa traileri perässä vaati hyvän öljyn jäähyttimen.
|
Eikö sulla kone ole suunnilleen optimialueella esim. kolmonen & lukko päällä? Vähentäisi oleellisesti öljyjen lämpiämistä ja toisaalta menovettäkin palaisi vähemmän, kun ei tarttisi tuolleen ajaa? Toki hyvä öljynjäähdytin on joka tapauksessa hyvä idea jos auto on raskaammassa käytössä.